כתב מעריב, חיים איסרוביץ, התייחס בתוכניתם של דרור רפאל, ספי עובדיה ולאה גולדין להחלטת טראמפ לפטר את ראש הסגל שלו, ריינס פריבוס: "בששת החודשים האחרונים היו אינטריגות ומאבקים והיה ברור שמישהו ישלם על זה"



אתמול (שבת) דווח כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ החליט לפטר את ראש הסגל שלו, ריינס פריבוס. בעקבות הפיטורים שוחח כתב 'מעריב', חיים איסרוביץ, ב-103FM והתייחס לפרשה: "זה היה צפוי, השאלה הייתה רק מתי ואיך. מי שסימן אותו בראש ובראשונה בפומבי היה מנהל התקשורת שנתן ראיון ל'ניו יורקר' אשר שבר שיאים של טינופת עם מילים חסרות תקדים. זה היה די ברור מכיוון שהבית הלבן היום מחולק למחנות. בששת החודשים האחרונים היו שם מאבקים והיה ברור שמישהו הולך לשלם את המחיר. התפטרותו של שון ספייסר הייתה הסממן הראשון".




"שפל שלא זוכרים כמותו"




על מינויו של ג'ון קלי לראש הסגל של טראמפ טען: "בסופו של דבר צריך להתמקד בטראמפ. האם ג'ון קלי יוכל להגיד לאדם שיושב במיטתו ומצייץ בשלוש בלילה להירגע? מישהו צריך לעשות עמו שיחה אך זה לא יקרה. אפילו עם הניסיון של ג'ון קלי, מדובר בממשל עם שחקן אחד מרכזי. את מדיניות הטרנסג'נדרים טראמפ קבע בעצמו וכנראה גם בלי להתייעץ. אמנם ג'ון קלי זוכה לאהדה חמה אבל לא בטוח שהוא יצליח לשרוד. מעולם לא היה כזה סבב פיטורים במהלך חצי שנה. ייתכן שגם היועץ לביטחון לאומי, הרברט מק'מסטר יפוטר, ולפטר שלושה יועצים בתוך פחות משנה זה חריג".




על מידת הפופולריות של טראמפ סיפר: "אתמול בטוויטר ציינו כיצד טראמפ לעג לאובמה על מהירות החלפת אנשי הצוות שלו. הוא עושה את אותו הדבר כעת. טראמפ רק יורד ויורד בסקרים. אלו שיאים נמוכים מאד לחצי שנה, זהו שפל שלא זוכרים כמותו".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן