כוכבים מובילים בעולם הבידור והספורט האמריקאיים, בהם ג'סטין ביבר, קייטי פרי ולברון ג'יימס, התגייסו לטובתו של נער מטנסי לאחר שהתפרסם סרטון שלו מתאר בדמעות כיצד הוא הפך לקורבן למעשי בריונות בבית הספר.



קימברלי ג'ונס, תושבת נוקסוויל, העלתה ביום שישי לעמוד הפייסבוק שלה סרטון של בנה קיטון, שבו סיפר כי תלמידים אחרים מקניטים אותו וצוחקים עליו בגלל האף שלו. לדבריו, הם מכנים אותו "מכוער" ואף שפכו עליו חלב וזרקו עליו אוכל. האם סיפרה כי היא צילמה את הקטע לבקשתו של בנה "אחרי שהוא ביקש שאאסוף אותו כי הוא פחד ללכת לארוחת הצוהריים".



"רק מתוך סקרנות, למה הם מתנהגים בבריונות?", תהה קיטון בבכי. "מה הקטע? למה הם נהנים מלצחוק על אנשים חפים מפשע ולמצוא דרך להיות אכזריים כלפיהם? אני לא אוהב מה שהם עושים לי ואני לא אוהב מה שהם עושים לאחרים, כי זה לא בסדר. אנשים שהם שונים לא צריכים להיות יעד לביקורת. זו לא אשמתם". הנער ציין כי "אני משער שצריך להישאר חזק. זה קשה. אבל אולי זה ישתפר יום אחד".



"דברו עם הילדים שלכם. כולנו יודעים איך לזה להרגיש שייכים, אבל רק מעט יודעים איך זה לא להיות שייכים לשום מקום", סיכמה האם. 





הפוסט עם הסרטון הפך בתוך שעות לוויראלי וזכה ליותר מ־22 מיליון צפיות בפייסבוק ובאינסטגרם – וגם לתשומת לבם של סלבריטאים רבים שמיהרו להתייצב לצדו של הנער המפוחד. "העובדה שהוא עדיין זוכה לסימפטיה ולרחמים מאנשים אחרים כשהוא עובר את כל זה בעצמו היא עדות למי שהוא", אמר ביבר, שקרא להיאבק בתופעת הבריונות. "הילד הזה הוא אגדה. לכו תבדקו מה איתו. השם שלו הוא קיטון".



הזמרת קייטי פרי כתב כי הסיפור "שבר את הלב שלי היום. בבקשה תהיו טובים זה לזה", וכוכב הכדורסל, לברון ג'יימס, צייץ "לעזאזל! בריונים הם דפוקים, מנסים להיות מגניבים, פחדנים וכו' וכו'! קיטון, שמור על הראש, חבר, ותמשיך קדימה. אתה הטוב ביותר".



השחקן מארק האמיל מ"מלחמת הכוכבים" פנה לנער ואמר לו "אל תבזבז את הזמן שלך בתהיות למה בריון מתנהג באכזריות. הם אנשים עצובים שחושבים שלפגוע באחרים יגרום להם להרגיש טוב יותר כי הם לא אוהבים את עצמם. הם פשוט מקנאים כי אתה כל כך חכם ונאה. החבר שלך - מ"ה".



דיינה ווייט, נשיא התאחדות אליפות הלחימה האולטימטיבית (UFC), הציע לקיטון לבוא לבקר במטה הארגון בלאס וגאס, ובתגובה הבטיח בנו של הנשיא, דונלד טראמפ ג'וניור, כי הוא יארח את המשפחה אם הם יקבלו את ההזמנה.