מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, הודיע היום (שישי) למאבטחיו כי הוא מוכן להסתכן ולהגיע לבקעת הלבנון, כדי לתמוך במועמד השיעי בבחירות לפרלמנט. "הודעתי למאבטחים שלי שאני נכון לסיכונים", אמר נסראללה, שנמצא על הכוונת גם של ישראל ונאומיו נעשים מתוך בונקר.



האתר הלבנוני "לבנון דיבייט" (lebanondebate) דווח היום, כי נסראללה אמר במפגש פנימי עם פעילי חיזבאללה באזור בעלבכ ואל-הרמל, כי "מה שאמרתי בשבוע שעבר, שאני מוכן להגיע אל בקעת הלבנון כדי לתמוך ברשימת ההתנגדות, הוא רציני. הודעתי לאחראים על השמירה עלי, ואני מודיע לכם שאם אצטרך לעשות את זה בשבועות הקרובים, אז אני מוכן להסתכן בעצמי ולהגיע אל הבקעה כדי להסביר את חשיבות המערכה הזו".



מזכ"ל חיזבאללה גם האשים בדבריו את שגרירויות ארה"ב וסעודיה בביירות ב"ניסיון להכשיל את המועמדים השיעים. לכן, עושים בריתות בין זרם אל-מוסתכבל (של סעד חרירי) וזרם הכוחות הלבנונים (סמיר ג'עג'ע)".



לדבריו, "ישנן שתי רשימות נגד חיזבאללה, אחת מהן הכוללת ידידים, ורשימה שהוקמה לבקשת שגרירות סעודיה, שכוללת מועמדי אל-מוסתכל והכוחות הלבנוניים שהגנו על א-נוסרה ודאעש, וכינו אותם מורדים. הם היו רוצים לראות את דאעש וא-נוסרה שוב בג'רוד בעלבכ אל-הרמל".