אריק רוביק, הנהג אשר דרס למוות בתל אביב בשנת 2011 את לי זיתוני, ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, איש העסקים ארנו מימרן, חשודים ששיחדו יחד את אחד ממנהלי בית הכלא בצרפת שבו ריצו את עונשיהם, כאשר בתאיהם נתפסו מאות אלפי יורו במזומן.
על פי הדיווחים בכלי התקשורת בצרפת, רוביק ומימרן חשודים כי שיחדו את אחד המנהלים בבית הסוהר ואחראי נוסף בתמורה לטובות הנאה. בסך הכל, שבעה נעצרו במסגרת הפרשה, אותה החלו הרשויות בצרפת לחקור לפני כשנה. 
מימרן נידון לשמונה שנות מאסר בשל הונאת הענק בה לקח חלק ועליה עמד למשפט בצרפת. כזכור, במסגרת החקירה התברר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיבל לכאורה כספים מאיש העסקים, כשעל הסכום והמועד יש חילוקי דעות. יחד עם מימרן נידונו למאסר עוד שני אנשים, כשעל אחד מהם, מרקו מולייק, נגזר הדין שלא בפניו, וההערכה היא כי הוא שהה בישראל. השניים נאלצו לשלם גם קנס של מיליון אירו. 

לי זיתוני ז"ל. צילום: פייסבוק

רוביק היה נהג הרכב שדרס למוות את לי זיתוני ז"ל בתל אביב לפני חמש שנים והפקיר אותה יחד עם חברו קלוד חייט בזירת התאונה. לאחר שנמלט לצרפת אחרי הדריסה, הוא נשפט בעקבות מאבק ציבורי ממושך ובדצמבר 2014 גזר עליו בית משפט בפריז חמש שנות מאסר.