בעוד שעדיין לא ברור לגמרי מה יעלה בגורל הוועידה בה אמורים להיפגש נשיא ארצות הברית והמנהיג הצפון קוריאני, דונלד טראמפ פינה הלילה (חמישי) זמן על מנת להיפגש עם קים אחרת - קרדשיאן.

הנשיא האמריקאי נפגש עם כוכבת הריאליטי בתיווכו של חתנו ויועצו הבכיר ג'ארד קושנר, על מנת לדון ברפורמה בבתי הכלא ובמתן חנינה של אליס מארי ג'ונסון בת ה-63, עבריינית סמים שהחלה לרצות מאסר עולם לפני כשני עשורים. 

טראמפ, כוכב ריאליטי לשעבר בעצמו, צייץ לאחר פגישתו עם הכוכבת: "היתה פגישה נהדרת היום עם קים קרדשיאן. דיברנו על הרפורמה בבתי הסוהר ובמשפט". קרדשיאן עצמה איחלה מספר שעות לפני הפגישה מזל טוב למארי ג'ונסון לכבוד ליום הולדתה, והוסיפה: "היום זה בשבילך". כוכבת הריאליטי האמריקאית החלה לעסוק במקרה של ג'ונסון לאחר שצפתה בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות על סיפורה, ויצרה קשר בעקבות כך עם בכירים בבית הלבן, וביניהם בתו של טראמפ איוונקה וחתנו קושנר.

על ג'ונסון נגזר ב-1996 מאסר עולם בגין עבירת סמים לא אלימה. הליך החנינה תלוי במלואו בנשיא טראמפ, אך עדיין לא ידוע כי כיצד יחליט בסוגיה. ברשתות החברתיות ביקרו את קרדשיאן בשל העיסוק דווקא במקרה הזה ונאמר כי ישנם אלפי מקרים אחרים שראויים לבחינה.
 
בתה של ג'ונסון אמרה לרשת BBC הבריטית כי היא מתפללת לרחמים בתיק של אמה ומקווה "שהסיוט הזה יבוא סוף סוף לסיומו".

כזכור, בשבוע שעבר העניק טראמפ חנינה לג'ק ג'ונסון, מתאגרף שחור שנפטר לפני כשבעה עשורים, שהורשע בעבירה של סרסרות באישה לבנה במסגרת החוק הגזעני שאסר על העברת נשים מעבר לגבולות מדינה בארצות הברית למטרות "לא מוסריות".