נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא איראן חסן רוחאני נפגשו היום (שבת) במהלך כנס שמתקיים בימים אלה בסין. רוחאני ציין כי הוא "מעוניין במשא ומתן נוסף על 'הנסיגה האמריקאית הבלתי חוקית' מהסכם הגרעין בחודש שעבר". הוא הוסיף כי "תפקידה של רוסיה ביישום ההסכם היה 'חשוב ובונה'".

על פי הדיווח באתר "ספוטניק" בערבית, פוטין תיאר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות ברוסיה כ"מוצלח", ואף הצביע על תוצאות מוחשיות בשטח. עוד דווח כי בפגישה, שהתקיימה בין השניים בוועידת ארגון שיתוף הפעולה של שנגחאי, כי גם רוחאני התייחס לשיתוף הפעולה בין שתי המדינות בסוריה. לטענתו, מוסקבה וטהרן המגבות את אסד מזה תקופה ארוכה, הן בעלות "תפקיד משמעותי מאוד באזור".

בתוך כך, סוכנות הידיעות "אינטרפקס" דיווחה כי פוטין אמר שברצונו "לשפר את היחסים עם ארצות הברית". עם זאת, הוא ציין כי "הכדור נמצא כעת בידיים של וושינגטון".

מוקדם יותר היום דווח בוושינגטון פוסט כי לוחמי איראן וחיזבאללה שבו לאזור הגבול בין ישראל לסוריה, כשהם מוסווים במדי צבא אסד. על פי הדיווח, שמסתמך על המורדים במדינה, הם עושים זאת כדי להימנע מתקיפות ישראליות בשטחי המדינה. 
מנהיג נוסף שככל הנראה צפוי להיפגש עם פוטין הוא נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר הבוקר לעיתונאים כי נשקלת אפשרות, לפיה הפגישה העתידית בין הנשיאים תתקיים בוינה שבאוסטריה. כך הוא אישר את הדיווח שפורסם אתמול בסוכנות הידיעות הרוסית RIA על תכנון מפגש פסגה שכזה. הסוכנות ציטטה מקור דיפלומטי, שהסביר: "אנחנו חושבים על עצם קיום פסגה נשיאותית כזו, והנושא עלה בשיחות עם גורמים אמריקאים, אבל עדיין אין הסכמים מסוימים אודות קיומה".