בסקרים אחרונים שהתפרסמו לקראת בחירות האמצע לקונגרס מחר ישנו יתרון של 7%־8% לטובת הדמוקרטים, כאשר ההצבעה המוקדמת רשמה שיאים חדשים לעומת מערכות הבחירות בשנים האחרונות. לפי הסקר של חדשות ABC ושל ה"וושינגטון פוסט", קיבלו הדמוקרטים 52% תמיכה ממי שהודיעו שיצביעו, ואילו הרפובליקנים קיבלו רק 44% תמיכה. עם זאת, במחוזות שבהם צפויה התמודדות צמודה, היתרון הדמוקרטי עומד על 49% לעומת 44%. לשם השוואה, בחודש שעבר, הובילו הדמוקרטים ביתרון של 13% ובאוגוסט עמד הפער על 14%.



עוד הראה הסקר כי הנשיא דונלד טראמפ מקבל רק 40% תמיכה, הנתון הנמוך ביותר של נשיא כלשהו לפני בחירות האמצע הראשונות במהלך כהונתו מאז הארי טרומן ב־1946. 59% מהנשאלים ציינו כי חשוב להם להצביע למועמד המחזיק בדעתם לגבי הנשיא, נתון שצפוי לסייע לדמוקרטים לנוכח הציון השלילי שמקבל טראמפ.



בסקר אחר של חדשות NBC ושל ה"וול סטריט ג'ורנל", אמרו 50% מהנשאלים הצפויים להצביע כי הם מעדיפים שהדמוקרטים ישלטו בקונגרס, לעומת 43% שהביעו תמיכה בקונגרס רפובליקני. בחודש שעבר, עמד היתרון הדמוקרטי על 9%. מהסקר עולה עוד כי 84% מהמצביעים האפרו־אמריקאים צפויים לתת את קולם לדמוקרטים, בעוד שבקרב המצביעים הלטינים היתרון עומד על 57% לדמוקרטים לעומת 29% לרפובליקנים. בקרב הנשים יש יתרון של 55% לדמוקרטים לעומת 37% לרפובליקנים. בקרב המצביעים העצמאים, היתרון הדמוקרטי מגיע ל־35% לעומת 23%. הרפובליקנים מחזיקים ביתרון של 52% בקרב מצביעים בני 50־64 לעומת 43% לדמוקרטים. גם בקרב הגברים ישנו יתרון של 50% לעומת 43%. 



עוד הראה הסקר כי בקרב המצביעים הדמוקרטים והרפובליקנים ישנה התלהבות רבה לקראת בחירות האמצע, ו־70% מכלל המצביעים הרשומים הפגינו עניין בבחירות. זאת לעומת 61% בבחירות האמצע בשנים 2006 ו־2010. בבחירות לנשיאות שנערכו לפני שנתיים, עמד אחוז ההתעניינות על 72%. "מעולם לא היו מספרים כאלה בבחירות אמצע", ציין הסוקר הרפובליקני, ביל מקינטורף.



עדות לעניין הרב בבחירות הנוכחיות, הנחשבות למשאל עם על מדיניות ממשל טראמפ ועל אישיותו של הנשיא ה־45, הגיעה לידי ביטוי גם בהצבעה המוקדמת שנערכה בעשרות מדינות והסתיימה הלילה. בטקסס, ששם מתנהל קרב צמוד בין הסנטור הרפובליקני טד קרוז לבין יריבו הדמוקרטי בטו אורורק, הצביעו כ־40% מבעלי זכות הבחירה במחוז דאלאס, פי שניים מההצבעה המוקדמת בשנים 2010 ו־2014, כאשר גם במחוזות נוספים ברחבי המדינה הדרומית נרשמו אחוזי הצבעה שוברי שיאים.
 
נתונים מרשימים הגיעו גם מפלורידה, מדינת מפתח נוספת עם התמודדויות מסקרנות לסנאט בין הסנטור הדמוקרטי הוותיק, ביל נלסון, לבין המושל הרפובליקני היוצא, ריק סקוט, והתמודדות על תפקיד המושל בין אנדרו גילום הדמוקרטי לבין רון דה סנטיס הרפובליקני. בסוף השבוע דווח על עשרות אלפי מצביעים בשיקגו, כאשר בחלק מהקלפיות היו תורים בני שלוש שעות. "אנחנו לא יכולים להתלונן על שום דבר אם אנחנו לא מצביעים", אמרה המצביעה רנה מתיוס. "וכל קול משפיע, כל קול נספר".