שולה רומנו, ישראלית החיה בארה"ב אשר הפכה בתקופה האחרונה לדמות מוכרת ברשת בשל תמיכתה הצבעונית בדונלד טראמפ, שוחחה הבוקר (חמישי) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM. לטענתה, "סיכוי גדול שהשמאל מנסה לגנוב את הבחירות – לא יתכן שיש עיירות עם 100 אחוזי הצבעה לביידן". עוד אמרה רומנו שהדמוקרטים בארה"ב ניצלו את הקורונה כדי לייצר "הוראות שיאפשרו לבצע גניבת קולות".

ינון: מה המצב שולה?
"בסדר גמור כמו שאומרים אני עדיין והרבה מהרפובליקנים יש לנו תקווה".

הנשיא דונלד טראמפ טוען להונאה בבחירות. צילום: רויטרס

בן: ינון הוא לא אדם רציני. שולה רומנו היא אולי תומכת אפילו טראמפ-ביביסטית הצבעונית ביותר ברשת. רבים מאיתנו מכירים אותה מהסרטונים והריקודים והחמשירים שהיא כותבת. לך יש תקווה?
"תמיד יש לי תקווה, אני אגיד לך את האמת, כי ראשית כל כולם ציפו שיהיה ניצחון מוחץ לביידן עם כל הסקרים השקריים שלהם אז כל דבר שלהם קשור לשקר. אם הוא יזכה, טראמפ, באריזונה ובג'ורג'יה שהוא מוביל ובפנסילבניה".

ינון: יש שם פער של שלושה אחוזים.
"זה לא נכון כי יש עוד חצי מיליון, הם רק ספרו 86% מהקולות הם כל כך איטיים שזה מדהים. אבל יש איזה חצי מיליון קולות שאומרים שזה באזור של יום הבחירות עצמם, שלא כמו בדואר שרובם מצד השמאל, יש סיכוי די גדול, אני לא אומרת שזה בטוח כיוון שגם יש חששות בצד הרפובליקני הרבה ימנים שמנסים לגנוב את הבחירות ואני מאמינה בזה, כי הייתה עיירה במישיגן שטראמפ היה מוביל כבר במישיגן בהרבה ואז הייתה עיירה של 130 אלף קולות ש-100 אחוז היה ביידן? אני בחיים לא שמעתי, אפילו במאה שערים אין 100 אחוז ובוויסקונסין היו 90 אחוזי בחירה? יש ניסיון לגנוב עדיין. בפנסילבניה יש חוק שאפשר לקבל מעטפות עם פתקי ציבור עד יום שישי ואז לספור, עד יום שישי. הם ממשיכים לקבל מעטפות הדמוקרטים, הם ניצלו את הקורונה כדי ליצור כאלו הוראות וכללים כדי שיזכו תוך גניבת קולות וזה לא יכול להיות שזה כל כך צמוד". 

בן: אני לא מבין, בכל זאת יש שיטה באמריקה אף אחד לא שינה את השיטה וזה תמיד היה.
"לא נכון לא נכון".

בן: מה השתנה?
"הייתה הצבעה בדואר ועל זה אני לא חלוקה.".

בן: 100 מיליון הצביעו בהצבעה המוקדמת, זה מוכיח בגרות של הציבור האמריקני.
"למה בפנסילבניה ובמישיגן צריך עוד שבוע? זה לא משנה מה הוא ניסה לעשות יש 150 שבחרו, 50 ביום הבחירות רובם, 75 אחוז לטראמפ. זה לא יכול להיות שיהיו 100 אחוז עיירות שזה רק ביידן".

בן: את מוכנה לזה שטראמפ יפסיד.
"בסוף, אחרי כל מערכות המשפטיות יהיו עורכי דין שילכו לכל המקומות ונראה מה יהיה. אבל בסופו של דבר אם הם צודקים ובית המשפט אומרים אנחנו לא יכולים לעזור לכם, כי קשה להוכיח מרמה כמו שאני יודעת, מבחינה פלילית זה קשה, אז אני אקבל את זה. רק אחרי המאבק המשפטי".

בן: תנחומיי.