ז'קי כהן, ישראלי שמתגורר בפלורידה, שוחח היום (שלישי) עם בן כספית וינון מגל על העלייה באנטישמיות בארצות הברית: "לאור המבצע שהיה בישראל וההסתה הרבה ברשת החלטתי לקנות נשק להגנה עצמית". הוא סיפר כי "ישנם חששות רבים בעקבות כמה אירועים אנטישמיים כאלה ואחרים".

"אני לא זוכר הסתה כזאת ברשת, כבר אין הבדל בין יהודים לישראלים", כהן הסביר עוד ב-103FM, "הם מחפשים בתים עם מזוזות ודופקים בדלת. אני לא יודע אם לשייך אותם למוסלמים, אבל אני כן יודע שהיה רכב שהסתובב עם דגל פלסטין". הוא ציין כי "בסוף השבוע האחרון היה מקרה של יהודי שהסתובב עם המשפחה שלו, נעצרו לידו והתחילו לצעוק לו דברים אנטישמיים ולמזלו נעצר רכב ובו אדם שהבין שמשהו לא נעים הולך לקרות שם - הוא שלף אקדח והם חזרו לרכב וברחו".



כהן, שמתגורר בארה"ב מאז 2011 אמר "הייתי שמח לחזור בחזרה לארץ, אבל אישתי נולדה פה. בבחירות האחרונות היא הצביעה לטראמפ. יש פה גם את ג'ו זבולוני, הוא אחד המנהיגים של הקהילה שלנו - איש יקר שתורם המון". הוא סיכם: "אני חושב שהאלימות שאנחנו חווים היא גם תוצאה לחוסר בהסברה מצד מדינת ישראל. אני מקווה שהמצב ישתנה ושגם לנו תהיה פה יותר השפעה על התודעה הציבורית".