כצפוי, צרפת ניצבת בראש מדד הבגידות המשפחתיות האירופי. על פי הסקר, שנערך במהלך חודש דצמבר, הצרפתים והצרפתיות דיווחו בממוצע על לא פחות מ־24 הרפתקאות רומנטיות חוץ־משפחתיות בשנה. האיטלקים מפגרים אחריהם במעט - 23 בגידות בשנה, והספרדים עם 21 בגידות.

בהמשך הדירוג, בכל פעם עם בגידה אחת פחות, מגיעים לפי הסדר הזוגות הנשואים של בלגיה, שוודיה, בריטניה בשוויון עם גרמניה, ושווייץ עם אוסטריה. בתחתית - הפורטוגלים והפורטוגליות עם בגידה אחת בלבד בשנה, ומעליהם הסלובנים - עם שתי בגידות.


לשאלה האם הפגינו חוסר נאמנות כלפי בן או בת הזוג לפחות פעם אחת בחייהם, ענו בחיוב לא פחות מ־48% מהצרפתים והצרפתיות, 45% מהאיטלקים ו־40% מהאנגלים. בתחתית הסולם פורטוגל עם 11% ובולגריה עם 15%. הצרפתים הם גם בעלי הנטייה הגבוהה ביותר לבוגדנות.
אצל השיאנית צרפת, פריז היא העיר שמפתה יותר מאחרות את הזוגות הנשואים לבגידות הדדיות. 67% מהפריזאים הנשואים ו־57% מהנשים הודו כי כבר היו לא נאמנים בעבר. מרבית הנשאלים סיפרו כי הם בוגדים לצורך הפסקה קלה בחיי הנישואים. 64% מהגברים ו־57% מהנשים חושבים שאפשר לבגוד בבן הזוג ולהמשיך לאהוב אותו.

מייסדו ומנהלו של אתר הפגישות בין נשואים ונשואות אקסטראקונז'וגל קום, שהשתתף במחקר, אלכס פנטיני, סיכם: "העיסוקים היומיומיים במשק הבית ובעבודה, בצירוף החדגוניות של חיי המשפחה, הילדים שגדלים ובן הזוג שמשתנה, כל אלה הורגים את האהבה ודוחפים לבריחה. בעולם אומנם יש לאיטלקים דימוי של מאהבים לטיניים – הגבר הים תיכוני במלוא תפארתו והנשים המפתות והרומנטיות - אבל הצרפתים הם שמובילים בהרפתקאות ובמדד".