עם התפתחות העידן הרועש והתעשייתי, אנחנו נתקלים בעליה משמעותית של בעיות שמיעה, בישראל אחד מכל עשרה 1/10 ישראלים עד גיל 55 וכל ישראלי שלישי 1/3 מעל גיל 55 יסבול מירידת שמיעה משמעותית, לכל אלו שסובלים מבעיות שמיעה קלות וגם קשות מגיע ליהנות מפתרונות חדשניים של מכשירי שמיעה בליגה אחרת, כאלה שישנו את איכות החיים שלהם לטובה, ויקנו למשתמשים בהם, איכות חיים, ביטחון ושמיעה שלא ציפו לה.

למה כל כך חשוב לטפל בירידת השמיעה על ידי מכשירים מותאמים אישית ומוקדם ככל האפשר?
מכשירים מותאמים אישית למשתמש מספקים פתרון שלם ונכון יותר לשמיעה ולצרכים של כל אחד ואחת באופן אינדיבידואלי, כך שהשימוש בהם נוח ומאפשר יותר שעות שימוש וגירוי נכון יותר לעצב השמיעה.

מחקר ענק שפורסם השנה מדגים קשר ישיר בין לקות שמיעה שאינה מטופלת נכון לבין ירידה בתפקוד הקוגניטיבי ואף לדימנציה מוקדמת, עצב השמיעה כמו כל עצב בגופנו צריך לקבל גירוי נכון, כשמערכת העצבים שלנו אינה מקבלת את הגירוי לאורך זמן היא מתנוונת, את ניזקי הניוון העצבי לא ניתן לתקן וישנה חשיבות רבה למנוע הגעה למצב זה מסביר פרופ' רפי קרסו (מומחה לנוירולוגיה) והיועץ המקצועי רפואי של רשת מכוני השמיעה ד"ר גל.

האם כל מכשיר שמיעה מסוגל לפתור את בעיית הירידה בשמיעה?
לא כל מכשיר שמיעה מספק את חווית השמיעה שאתם רוצים, ליתר דיוק, רוב מכשירי השמיעה אינם עומדים בציפיות של המשתמשים שלהם, על פי סקר משנת 2020 בו נשאלו 250 משתמשי מכשירי שמיעה, נשאלו המשתתפים האם הם מרוצים ממכשירי השמיעה שלהם והאם הם היו רוצים לשמוע יותר טוב?

81% מהם טענו כי היו רוצים לו היה ניתן לשמוע טוב וטבעי יותר, להפחית רעשי סביבה ולהבין דיבור באופן טוב גם בסביבה רועשת, כ18% מהנשאלים ציינו כי מכשירי השמיעה שרכשו נמצאים יותר במגירה מאשר על אוזנם.

מציעים את קדמת הטכנולוגיה העדכנית בתחום מכשירי השמיעה- גל מכשירי שמיעה  (צילום: יח''צ)
מציעים את קדמת הטכנולוגיה העדכנית בתחום מכשירי השמיעה- גל מכשירי שמיעה (צילום: יח''צ)

אספנו עבורכם את כל החידושים בתחום מכשירי השמיעה כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הכי נכונה עבורכם:

פתרונות מתקדמים בתחום מכשירי השמיעה:

  • מחוץ לאוזן / חזקים ומתקדמים
    מכשירי שמיעה מסוג זה, מיוצרים על ידי יצרנית מכשירי השמיעה הגרמנית HANSATON  באיכות גבוהה במיוחד, מאפשרת שמיעה איכותית וטבעית גם מסובלים מירידות שמיעה קשות. מכשירי שמיעה אילו, מספקים מגוון רחב של פתרונות לבעיות שונות שנוצרות בעקבות בעיית השמיעה, מחדדות את הבנת הדיבור, מאפשרים טווח קליטה רחב ומדהים ואפילו מתחברים לטלפונים מסוג iPhone או Android. את מכשירי השמיעה הללו, מרכיבים מעל האוזן, והם מעוצבים בקו נקי ועדין המוסיף נוי וחן, ובעיצוב המותאם בצורה מדויקת למבנה האוזן האישי של כל משתמש, ומאפשר נוחות מקסימלית ובלתי מתפשרת.
  • מכשירי שמיעה נטענים ללא צורך בהחלפת סוללות.
    מכשירי שמיעה נטענים, מגיעים במגוון גדלים, צורות ופונקציות, אך המכנה המשותף שלהם, הוא העיצוב המרהיב, והכי חשוב, השמירה על איכות הסביבה, בזכות טכנולוגיה ייחודית המכשירים יודעים לתת מענה שמיעתי איכותי לאורך זמן בטעינה קצרה ומהירה למשתמשים בהם. מכשירי השמיעה הנטענים של חברת HANSATON, מצוידים במעבד החזק בעולם (מעבד ה-PRISM, המעבד שפועל במהירות של 552,000,000 פעולות לשניה), דבר שמעניק למשתמשים בהם, את הצליל הקרוב ביותר לשמיעה טבעית ואיכותית, מבין שלל מכשירי השמיעה מהקטגוריות המקבילות.
  • מכשירי שמיעה מסוג קונדקטיבי הולכתי
    כ-6% מהסובלים מבעיית שמיעה, סובלים מבעיה הולכתית בעקבות בעיה פיזית באוזן החיצונית או התיכונה, ובעקבות כך, הם נדרשים לשיקום קונדקטיבי מיוחד, ולמכשירי שמיעה ייחודים, על מנת שיוכלו לחזור לשמוע נכון. פתרון שמיעה זה, מתאים למי שסבלו או סובלים עדיין, מ: כולסטאטומה אקוסטיק, אוסטופורוזיס, אוטוסקלירוזיס, מיקרוטיה, אטרזיה, חור בעור התוף, דלקות אוזניים, בעיות בעצמות השמע, וגורמים נוספים, אשר אינם מאפשרים שמיעה רגילה או שימוש שוטף במכשירי שמיעה רגילים. כדי לשמור על האסתטיקה, ניתן להרכיב את המכשירים, על שלל אביזרי אופנה משתלבים, כמו סרט, כובע, משקפיים ועוד, ובכך להשלים את ההופעה בעזרתם.
  • מכשירי שמיעה מיוחדים וקטנים
    מכשירי שמיעה מסוג זה, הם קטנים עד מיניאטוריים, מיוצרים בטכנולוגיה בשם NanoTech. חלקם אף מיוצרים בעיצוב חגיגי ומלא שיק (סדרת מעצבים), שגורם למרכיבים אותם – לא רק שלא להסתיר אותם, אלא אף להתגאות ביופיים. וחלקם מעוצבים בגודל פצפון מיניאטורי, אשר נטמע לחלוטין בתוך האוזן ואינו ניכר כלל כלפי הסובבים, למרות גודלם הזעיר הם מצוידים במגוון טכנולוגיות מתקדמות ובצליל איכותי.
  • חיבור של מכשירי השמיעה לטלפון
    מחקר גדול שפורסם מגלה שהישראלי הממוצע משתמש בטלפון הנייד כ-6.4 שעות ביום. ומה יעשה אדם בעל לקות שמיעה? האם נגזר עליו להימנע משימוש שוטף בנייד? וודאי שלא. מכשירי השמיעה אלו מגיעים עם אפשרות לחיבור עצמי ואלחוטי לטלפון iPhone או Android, בקלות, במהירות ועם אפשרות שליטה מגוונת וארוכת טווח. המכשירים תואמים לכלל הטלפונים הניידים, ומאפשרים למשתמשים בהם להנות מאיכות חיים מקסימלית.

לסיכום 
גל מכשירי שמיעה, מציעים את קדמת הטכנולוגיה העדכנית, בתחום מכשירי השמיעה, בנוסף לפתרונות מגוונים ומותאמים אישית. המכון מאפשר אבחון לבעיות שמיעה מכל הסוגים, ומכשירי שמיעה ייחודיים, בייבוא אישי ובלעדי, שנוצרו על ידי מפתחים מובילים בתחום מכשירי השמיעה באירופה.

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.