רצף של טרגדיות פקדו את הישראלים בחו"ל: באסל אבו שריקי, סטודנט בן 24 הלומד רפואה בטיבליסי בגאורגיה, נהרג לאחר ששאף גז שדלף בדירתו. 

"רק בשבוע שעבר היה בארץ בחופשה, לחץ לי יד ודרש בשלומי. זכר לשאול מה שלום הילדים", סיפר דודו לוואלה!. "זו טרגדיה איומה, שם כבר קר מאוד בתקופה זו של השנה והחימום נעשה בגז וכנראה שהייתה תקלה וכך הוא מת". הוא סיפר כי באסל אבו שריקי עמד לסיים לימודי רפואה ממש בקרוב לאחר תלאות לא מעטות. "הוא היה בחור כשרוני מאוד, חרוץ מאוד ושאפתן מאוד", אמר.
 
קונסולית ישראל בגאורגיה, הדס כהן, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי בירושלים, מטפלים באירוע ונמצאים בקשררצוף עם הרשויות בטיבילסי ומשפחתו בארץ זאת על מנת להביא את גופתו לקבורה בישראל.

בנוסף, בתאונת דרכים שאירעה אמש בסיאטל נהרג גיא לוי, אזרח ישראלי כבן 40 שהתגורר בשנים האחרונות בארה"ב. 

"זה אסון למשפחה ואסון לעיר כולה. ברגע ששמעתי את הבשורה הקשה רצתי לבית המשפחה", סיפר לוואלה! ראש העיר דימונה בני ביטון. "הכרתי את הילד הזה מגיל אפס, הוא גדל וצמח בעיר. העברת הגופה מתעכבת כי מדובר בתאונה קשה מאוד וממתינים לזיהוי רשמי וסופי. כמו הרבה ישראלים חיפש את מזלו מעבר לים, 13 שנה שהוא שם", הוסיף. 

המקרה מטופל על ידי הקונסוליה הכללית בסן פרנסיסקו. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי בירושלים נמצאת בקשר עם המשפחה, והקונסולית נועה שפירא מסייעת מול הרשויות בהעברת ארונו של ההרוג ארצה.