דיווח שהגיע מסוכנות ידיעות איראנית חשף כי רגע לפני סוף השבוע, הרשויות במדינה עצרו עיתונאי של רשת החדשות 'איראן אינטרנשיונל', המזוהה עם האופוזיציה במדינה, לאחר שניסה לצאת לכאורה מאיראן למדינה שכנה. באבק יצחקי, עיתונאי הרשת, שוחח הבוקר (ראשון) עם גיא פלג וענת דוידוב ב-103FM התייחס לידיעה המדאיגה. 

"ראש המודיעין האיראני הכריז על הערוץ 'איראן אינטרנשיונל' כארגון טרור", סיפר, "כאילו עכשיו אני גם חבר בארגון טרור. שני עיתונאים שלנו שנמצאים בלונדון, המשטרה במקום הודיעה להם שעוד מעט איראן הולכת להתנקש בחייהם והם ירדו למסתור, שומרים עליהם. במקביל גם עצרו בחרוה אחת תמימה בתוך איראן, שכל הזמן כתבה נגד המשטר - הם אומרים שהיא סוכנת של 'איראן אינטרנשיונל' ושלחה סרטונים ל'איראן אינטרנשיונל'. כרגע היא נמצא בכלא האיראני".

"כל מה שקורה זה מדאיג לא רק את הרשת שלנו, זה צריך להדאיג את כל העיתונאים בכל העולם שרק רוצים לספר את כל האמת, על מה שקורה בתוך איראן", טען יצחקי. "אין יום שבו אני לא מקבל ברשת איומים מאוד רציניים. אסור לנסוע למדינות כמו טורקיה ודובאי. לשמחתי, אני חי במדינה שאנשי הביטחון שלנו מאוד שומרים עלינו, אבל אנחנו אפילו לא אומרים איפה המשרד שלנו, הם יכולים להגיע לירושלים. אנחנו שומרים על עצמנו".

לסיום הבהיר יצחקי: "כל תמיכה שמגיעה מתוך ישראל לעם היראני, זה מבורך. זה חשוב להם מאוד. רוב העוקבים שלי הם איראנים והם כל הזמן כותבים לי כמה החשובה להם התמיכה הישראלית, כי מדינת ישראל היא תמיד הייתה המדינה היחידה שעמדה מול המשטר". 

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm