פיצוץ עז הרעיד לפני כשעה קלה את כיכר טקסים בלב איסטנבול. נכון לעכשיו, עדיין רב הנסתר על הגלוי, אך מסתמן כי ככל הנראה מדובר בפיגוע התאבדות. על פי מספר דיווחים, לפחות ארבעה אנשים נהרגו כתוצאה מהפיצוץ ו-11 נפצעו. 

כתב "וואלה"! יואב איתיאל שוחח עם ענת דוידוב בתוכניתה ב-103FM, וסיפר: "אירוע שמזכיר לצערנו אירועים שאנחנו מכירים מישראל. הרבה תיירים בכל רגע נתון, גם ישראלים, ומתיעודים שאנחנו רואים אנחנו רואים מעין כדור אש שמתפוצץ ולאחר מכן התמונות של אחרי לא נראות טוב". 

"יש הרבה ישראלים שנצאים שם באזור, הם רצו ישר חזרה לבית המלון ומחכים כבר לעלות על הטיסה חזרה לארץ", ציין והוסיף: בשלב הזה כל הדיווחים מאוד ראשוניים, גם המספרים שאנחנו שומעים עליהם, לצערנו הם רק עוד ילכו ויגדלו. אלו מספרים ראשוניים, את רואה בתיעודים שמדובר בזירה לא קלה".

באשר למעורבות ישראלים בזירה, מסר: "משרד החוץ לא יכול לאמת על מעורבות של ישראלים. בזה העסוקה הקונסוליה, לנסות למצוא את הישראלים שנמצאים שם. אנחנו עדיין לא יכולים למסור בנוגע לכך, ומקווים כי לא נשמע על נפגעים ישראלים באירוע".

"מדובר באזור מתוייר מאוד, הלב של איסטנבול. כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעים על התרעות לפיגועים, חשבנו שאנחנו כבר אחרי זה והנה הגיע האירוע הזה", הוסיף איתיאל.