הילרי קלינטון, נאלצת להתמודד עם פרסומים על עברה כאדם עם התפרצויות זעם. בספר שיצא לאור בסוף החודש מתוארת אישיותה של קלינטון כ"לא יציבה, בלתי נשלטת ואלימה מדי פעם", כך מתאר בספר ראש השירותים החשאיים בתקופת הנשיא ביל קלינטון.

בכתבת שער שהתפרסה בעיתון "הניו יורק פוסט" אשר פורסמה היום (שני) מתוארת הילרי כאדם עם פיצול אישיות שהטילה אימה על צוות הבית הלבן. גארי בריאן, ראש השירותים החשאיים בתקופת הנשיא קלינטון מתאר בספרו, שייצא לאור ב-28 ביוני, אישיות בעייתית של המועמדות לנשיאות, אז אשת נשיא ארה''ב. "כולם חיו באימה לאור הצרחות והגסויות כנגד בעלה", נכתב בספר.

בריאן מתאר בספרו כי: "הילארי קלינטון בדרך להיות המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, היא חסרת יושרה וקור הרוח המתאים על מנת לשרת בתפקיד נשיא ארה''ב. עמוק בתוכי אני יודע שזה אמיתי, ואישיותה הוולגרית והאימפולסיבית בניגוד לכל הכללים, כלל לא השתנו גם היום".

מחנה טראמפ, מיהר לאמץ את הנקודה הרגישה; קתרינה פירסון, דוברת המועמד הרפובליקני לנשיאות משערת כי טראמפ עצמו יציע שהספר יהיה בסיס לקמפיין נגד הילארי קלינטון בבחירות לנשיאות. "הטמפרמנט של הילארי קלינטון הוא יותר מבעיה עבורה", מסרה פירסון. "אני לא זוכרת שמר טראמפ אי פעם צעק על אנשי השירות החשאי וכינה אותם חזירים, זרק אגרטלים ושרט את בת זוגתו, כפי שדווח שהילארי עשתה", מסרה פירסון לCNN.