דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית שיתף שלשום בפייסבוק מאמר דעה שכתב יועצו ליחסי ארה"ב-ישראל, דיוויד פרידמן, באתר הג'רוזלם פוסט. במאמר כותב פרידמן כי לדעתו הישראלים, תומכים בטראמפ בשלוש סוגיות עיקריות: הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הסכם הגרעין עם איראן ומנהיגות עולמית. 



עד כה זכה שיתוף המאמר של טראמפ לכ-28 אלף לייקים וללמעלה מ-1,600 שיתופים. 




בכלל, נראה כי טראמפ מייחס חשיבות רבה לקולותיהם של בעלי זכות ההצבעה בבחירות בארה"ב החיים בישראל. בשבועות האחרונים בחנו אנשי טראמפ את השטח ובחרו בצוות ישראלי שיוביל את הקמפיין: צביקה ברוט, לשעבר הכתב הפרלמנטרי של "ידיעות אחרונות", יוביל את הקמפיין. ברוט כבר הספיק להשתתף בוועידת המפלגה הרפובליקנית בקליבלנד, במסגרתה נפגש עם בכירים במפלגה. אל ברוט הצטרפה יועצת התקשורת דנה מזרחי, אשר שימשה בעבר כדוברת בצוות של שר הביטחון אהוד ברק (עד לפרישתו מהחיים הפוליטיים) ולאחר מכן מונתה לדוברת של נפתלי בנט, בעת שכיהן כשר הכלכלה. 



אחרי שפילחו את הקהל הישראלי־אמריקאי וראו ש־30% ממנו הם חרדים, הוחלט בנוסף על הקמת צוות יועצים חרדים, בראשו יעמוד יועץ התקשורת ירח טוקר, אשר יהיה אחראי על גיבוש המסר לבוחרים החרדים - שמהווים אחוז ניכר מהאמריקנים החיים בישראל. טוקר משמש בין היתר כיועץ לרב הראשי לישראל דוד לאו וליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.