אפקט החלפת המאמנים במכבי אשדוד נגמר אחרי משחק וחצי. אחרי הניצחון בנהריה בשבוע שעבר, הובילה קבוצתו החדשה של צביקה שרף במחצית על הפועל ירושלים 40:41, אבל נתקעה על 8 נקודות ברבע השלישי ונוצחה בסופו של דבר 78:68.

ירושלים, שלראשונה חיברה שני ניצחונות רצופים, לא ממש יכולה לצאת בחגיגות. היא קלעה רק שלשה אחת ב-8% דיוק ואלמלא החולשה של אשדוד מתחת לסלים (20 ריבאונדים בהתקפה לאדומים), לא בטוח בכלל שהייתה יוצאת עם 2 נקודות מהאולם הכי מסביר פנים לאורחות בליגה.
ג'וזף ג'ונס המושמץ הוביל את ירושלים עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, דונטה סמית' הוסיף 11 נקודות ו-10 ריבאונדים וארבעה שחקנים שונים הוסיפו 10 כל אחד: יותם הלפרין, ברייסי רייט, ליאור אליהו ובר טימור. ג'יימס נונאלי קלע 19 למפסידים, איווה אסקה היה היחיד באשדוד מלבדו בדו-ספרתי עם 14.

קלי מול ג'ונס. משחק טוב לסנטר הירושלמי (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)
הפועל ת"א נקמה בהרצליה
בסיבוב שעבר פגשה הפועל ת"א את בני הרצליה אחרי ניצחון גדול בדרבי – והובסה בבית 92:77. הערב הגיעו האדומים להרצליה אחרי הפסד כואב למכבי ת"א, ונקמו על התבוסה בסיבוב הקודם עם ניצחון חוץ קל מהצפוי, 71:91.
הפועל הגיעה למשחק בלי לארי אובאנון הפצוע, וכבר ברבע הראשון אסף דוראנד סקוט 3 עבירות שמנעו ממנו להיכנס למשחק גם בהמשך. אז עודד קטש עבר לחמישיות עם שלושה וגם ארבעה ישראלים, נתן דקות נרחבות לתמיר בלאט (קלע נקודות בכורה בליגה), ווילי וורקמן וגולן גוט וסגר עניין עם 12:28 מרשים ברבע השלישי.
הרצליה, שרק לפני שבועיים חשבנו שהיא יוצאת לדרך חדשה עם החתמתם של דרון וושינגטון וג'וליאן רייט, הובסה בפעם השנייה ברציפות והיא צריכה לחזור להסתכל בדאגה למטה במקום למעלה. כל עוד הקבוצה מתעקשת לא לשמור ולא לסגור לריבאונד, גם חילופי זרים נוספים לא יועילו לה.
יינסי גייטס, כרגיל לאחרונה, הוביל את רשימת קלעי המנצחים עם 18 נקודות ו-4 הטבעות. רביב לימונד היה המצטיין במשחק עם 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בדרך למדד 36. ג'רון מיימון הוסיף 14 נקודות ו-13 ריבאונדים, יחזקאל סקוורר קלע 13 ויונתן שולדבראנד 11 לאדומים, שהורידו 21 ריבאונדים בהתקפה ומסרו 23 אסיסטים מול 9 איבודים. ג'וש סלבי קלע 18 למפסידים, יובל נעימי ורייט הוסיפו 14 כל אחד, כאשר האחרון מוסיף 7 בריבאונדים ובאסיסטים. נקודת האור בשורות הרצליה היה אולי עידן זלמנסון הצעיר, שסיים עם 9 נקודות ב-16 דקות לפני שיצא בחמש עבירות.