עוד לפני הבאזר האחרון בפיס ארנה, נראו הערב (ראשון) חברי הצוות המקצועי של מכבי ת"א, המאמן גיא גודס ועוזריו פיני גרשון ואלון שטיין, מחובקים וקופצים משמחה. לאחר מכן חגגו השחקנים במשך דקות ארוכות עם האוהדים ביציע את הזכייה בגביע המדינה ה-42 בתולדות המועדון אחרי 76:94, בעוד שאוהדי הפועל ירושלים עזבו את האולם באכזבה.
 
 

 
"המחצית השנייה עשתה את ההבדל, יצאנו מההפסקה אגרסיביים מאוד ולכן ניצחנו", אמר השחקן המצטיין במשחק, דווין סמית', "היה משחק קשה, ירושלים שיחקה טוב, אבל אנחנו ניצחנו בצדק. התאמנו קשה כל השבוע, כיף לחזור לתל אביב עם הגביע".
 
 
 
 
על ג'ו אלכסנדר, שאף הוא היה בין המצטיינים: "לוקח זמן להתחבר לקבוצה חדשה באמצע העונה, אבל יש לו סבלנות, הוא מגיע לעבוד קשה בכל יום, ואני שמח בשבילו".
 
 
סילבן לנדסברג ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון קטן עם הפועל ירושלים. "לפני המשחק הם כבר הכינו במות, אז איפה החגיגות? אני מוכן למסיבה". הקפטן יוגב אוחיון הניף את הגביע יחד עם סמית' וגיא פניני.
 
 
 
 
גיא גודס לאחר שזכה בתואר ראשון כמאמן ראשי: "היינו בעבר בסיטואציות שהגענו כאנדרדוג וידענו לצאת מזה ולנצח. הדחייה במשחק הגמר עזרה לנו מאוד. התכוננו למשחק הגמר כמו שצריך. הלכנו לבסיס שלנו. התחלנו בהגנה ועברנו להתקפה". גודס גם סיפר שקיבל לפני המשחק מסרון ממאמן קליבלנד, דייויד בלאט, עם כמה טיפים ואפילו השתמש בהם.
 
 
יוגב אוחיון: "אנחנו הקבוצה שהכי הגיע לה לזכות בגביע. עברנו רגעים לא קלים. באנו במטרה להצהיר שאנחנו הקבוצה הטובה בארץ והטבלה לא משקרת. בזמן שאחרים הכינו במות אנחנו באנו לעבוד".