כשחקן וכעוזר מאמן, אין כמעט תואר שגיא גודס לא זכה בו לאורך הקריירה הארוכה שלו. עם זאת, רק אתמול, אחרי ה-76:94 על הפועל ירושלים, הוא זכה להניף תואר ראשון כמאמן ראשי: גביע המדינה. "זה מתוק לזכות בגביע ראשון", הוא סיפר הערב ל"תוכנית הספורט" של 103FM, "אני שמח ומאושר מאוד. לנצח בארנה ולזכות שם בגביע זה לא קל. בדרך כלל הגמר היה נערך בהיכל, וזה עושה את זה להרבה יותר מתוק".

 

 

"זו הרגשה נפלאה, כשאתה עושה את זה בפרונט זה כיף גדול", ממשיך מאמן מכבי ת"א, "בסופו של דבר, גם שחקנים וגם מאמנים נמדדים בהישגים של הקבוצות שלהם. אני מקווה שזה תואר ראשון, אבל לא אחרון". גודס נשאל אם זה היה המשחק הכי מלחיץ שלו בתפקיד וסיפק תשובה מפתיעה: "האמת היא שלפני המשחק נגד מלאגה בזמנו, כשהיינו במשבר הגדול שלנו, הייתי בלחץ גדול יותר. אתמול הייתי לחוץ ומתוח באופן טבעי, כמו לפני כל משחק גדול, אבל זו הרגשה כיפית והאדרנלין בשמיים".

 

אחרי חצי הגמר אמר המאמן ש"ירושלים מגיעה פייבוריטית לגמר", אבל כעת ניתן לשמוע בחצי פה שאולי היה מדובר במלחמה פסיכולוגית בלבד: "זה ישב לכולנו בראש ואני חושב שהשחקנים ידעו לקראת מה הם מגיעים, כי הם שמעו את כל הדיבורים מסביב. השחקנים רצו להראות לכולם שאסור להתעסק עם לב של אלופת אירופה. אני מבסוט בשביל הקהל שלנו שהגיע בהמוניו לירושלים. זו הייתה חווית כדורסל וערב מדהים ומאוד נהניתי לראות את הקהל של ירושלים מצד אחד ואת הקהל שלנו מהצד האחר".