את הדרבי הראשון של העונה הפועל ת"א ניצחה 58:78, אבל מאז עומדים הצהובים על שלושה ניצחונות רצופים. אחרי פעמיים בהם הזיעה בדרבי ממש עד הבאזר, מכבי ת"א לא התקשתה במיוחד מול האדומים הערב (ראשון) בדרך לניצחון בית, 72:89.

לפני המשחק נרשם רגע מרגש של אחדות בין הקהלים, כאשר כל האוהדים כיבדו את הטקס לזיכרו של אורי שלף ז"ל, שהלך לעולמו ביום ראשון לשעבר בגיל 43.
רבע ראשון

מכבי עלתה עם אוחיון, פארגו, סמית', רנדל וטיוס, הפועל עם לימונד, אובאנון, נאור, תומפסון וגייטס. טיוס פתח עם שני סלים ושני גגות על גייטס, אבל דאנק של האחרון העיר את הפועל וקבע יתרון 6:9 אדום. פארגו הרים את הקצב ובדקות נהדרות הפך את התוצאה ל-11:16. סופו עלה ונראה כמו ענק בגן ילדים, אבל בצד השני יצא לאט מדי בפיקנרול וחטף ג'אמפ שוטים על הראש. סל של היינס חתם את הרבע ביתרון 20:24 למכבי.
רבע שני
מכבי חזרה עם הגנה רכה וראתה את גייטס משווה בשני סלים קלים, 26:26, שגרמו לגיא גודס להזעיק פסק זמן ולהוציא את סופו. פארגו החזיר את מכבי ליתרון קטן ובשני אסיסטים לשלשות חופשיות של היינס פתח יתרון שיא, 34:41. עודד קטש ניסה לעצור את המומנטום, אבל פארגו והיינס רק הגדילו עד הירידה להפסקה, 34:45.
רבע שלישי
הפועל חזרה אגרסיבית יותר מחדרי ההלבשה ועם שלשה של תומפסון ושני סלים של גייטס צימק ל-48:43, אבל רנדל וטיוס לא התרגשו והחזירו את הפער לדו-ספרתי. לימונד נכנס לעניינים עם שני סלים ואסיסט שהורידו את הפער ל-5, סמית' לא התרגש והגדיל בחזרה ל-53:62. שלשה של ג'ייק כהן חתמה את הרבע ביתרון 55:67 למכבי.
רבע רביעי
הפועל שוב פתחה את הרבע טוב, אבל היינס החזיר את המומנטום בשלשה ורנדל הגדיל ל-13 בחטיפה ושתי קליעות עונשין. הפועל הרימה ידיים, פארגו הדליק את ההיכל עם שואו טיים ומסירה גדולה מאחורי הגב לדאנק של רנדל והלוח הראה 63:82. גודס העלה מהספסל את ארד הררי ובן אלטיט, קטש ענה עם תמיר בלאט והגארבג' טיים החל באופן רשמי. בסיום 72:89 למכבי.