ההפסד 84:78 לגראן קנריה ביום שישי והירידה למאזן 6:1 ביורוליג עשו את שלהם וגרמו להנלת מכבי תל אביב להחליט על סיום הקדנציה השנייה של נבן ספאחיה במועדון, שפרסם היום הודעה רשמית בה נכתב: "לצערנו, הנסיבות בתקופה הנוכחית הביאו לכך שבשלב זה הקבוצה לא עומדת בציפיות ולפיכך החליטה הנהלת המועדון לשחרר את המאמן ברוח טובה ובהבנה בין הצדדים.



ספאחיה, שכבר אימן את הקבוצה בעונת 2006/07 חזר למכבי תל אביב לקדנציה שנייה בעונה שעברה הוביל את המועדון לזכייה באליפות, זאת לאחר שלוש שנים בהן לא הגיעו הצהובים לגמר. עם זאת, למרות מסע רכש בקיץ, הקבוצה פתחה תחתיו רע מאוד את העונה בזירה האירופית עם ניצחון בודד בשבעה משחקים, כשהשפל כאמור הגיע לשיאו בהפסד באיים הקנאריים.



המאמן הקרואטי צפוי לקבל את חוזהו שעומד על 700 אלף דולר מהווה נטל כלכלי על המועדון - מעבר לאכזבה המקצועית. מסיבה זו החילטו הצהובים להיפרד גם מעוזרו גיא גודס: "גיא, מכביסט אמיתי ומקצוען שזכה עם המועדון בתארים רבים כשחקן וכמאמן, חזר לקדנציה נוספת בעונה שעברה ויחד עם ספאחיה עזר להחזיר את האליפות למכבי כאמור אחרי 3 שנים. הוא היה, נשאר ותמיד יהיה חלק משמעותי במשפחת מכבי"