האם הקאמבק של לואיס סוארס לאנגליה הוא רק שאלה של זמן? פיטוריו של אנדוני זוביזרטה מברצלונה, והעובדה שהחלוץ מאורוגוואי כבש רק שלושה שערים ב-12 משחקים בברצלונה העונה, גורמים לעניין מחודש בו באנגליה. ה'דיילי מייל' מפרסם הבוקר שארסנל, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי החלו לעקוב אחרי ההתפתחויות עם השחקן. ברצלונה שילמה עליו 75 מיליון ליש"ט לליברפול, אבל נכון לעכשיו לא רק שהוא לא מספק את הסחורה, גם האיש שהביא אותו פוטר.

ארסנל היתה מעוניינת בו כבר בקיץ 2013, צ'לסי רצתה בו בעבר וגם שתי הקבוצות של מנצ'סטר הצטרפו לאחרונה למעקב. לא נראה שמדובר בחלון ההעברות הנוכחי של ינואר, אבל אם סוארס ימשיך להיות פלופ, ייתכן מאוד שהוא יעשה דרכו חזרה לאנגליה הרבה לפני תום החוזה בקטאלוניה.

סוארס יודע שגם זלאטן איברהימוביץ', שעלה 50 מיליון ליש"ט לברצלונה והגיע מאינטר, נשלח הביתה אחרי שלא הסתדר עם פפ גווארדיולה וליאו מסי. השאלה כרגע היא האם מלך שערי הפרמיירליג אשתקד יתחיל לתת תוצרת ומי יהיה נשיא ברצלונה בקיץ הקרוב אחרי הבחירות. כל אלה ייקבעו את עתידו בברסה שם מתגוררת אישתו והמשפחה שלה.

 

סוארס הוא אגב לא הכוכב היחיד של ברצלונה שמבוקש באנגליה. ה'דיילי סטאר' טוען שצ'לסי תציע חוזה לשש שנים לליאו מסי. היא מוכנה לשלם עבורו את סעיף השחרור המטורף שעומד על 200 מיליון ליש"ט ולהכפיל את שכרו.