ארסנל משחקת היום מול סטוק סיטי באמירויות (חי בספורט1 ו-HD החל מ-15:20). לתותחנים שתי מטרות ברורות מהמשחק: לנקום ביריבה שניצחה במשחק קודם בליגה 2:3 והמטרה שנייה ולהיצמד למקום רביעי. כל תוצאה חוץ מניצחון של ארסנל תהיה סנסציה אחרי שסטוק הפסידה באמירויות את כל 12 הביקורים האחרונים שלה בכל המסגרות.

החדשות הטובות עבור התותחנים היא חזרתו של מסוט אוזיל שיהיה כשיר לראשונה אחרי פציעה של שלושה חודשים בברכו. גם ארון רמזי, אוליביה ז'ירו ומתיו פלאמיני יעמדו לרשות ונגר. לא ברור אם אוזיל יפתח בהרכב. "הוא נראה רעב מאוד ועבד קשה מאוד כדי לחזור", אמר ונגר.
  

השאלה הגדולה האם ווייצ'ך שצ'סני יעמוד בשער אחרי שנקנס בגלל שעישן במקלחת אחרי ההפסד לסאות'המפטון או דויד אוספינה הקולומביאני ששיחק בגביע האנגלי. 
  
המנג'ר הצרפתי שהביע זעזוע מרצח 12 אנשים בירחון הקריקטורה "שרלי האבדו" בפאריס אמר בין היתר: "צרפת מאוחדת בהתנגדות למעשה הנפשע. כל המדינה עדיין בהלם. זה מצב נוראי, כי צרפת  היא מדינה שתמיד היה נהוג לומר בה שאפשר למות בה למען חופש הבעת הדיעות. זו מדינה עם היסטוריה גדולה של חופש הבעת דיעות".
  
ונגר יצא נגד לוקאס פודולסקי שטען כי לא גילה כבוד אליו. "הוא שלח אותי לאינטר להשאלה בלי להתקשר אלי ולהגיד לי שלום ולהיפרד ממני", אמר פודולסקי בראיון. ונגר הכחיש זאת מכל וכל: "זה ממש לא נכון. היו לי הרבה שיחות איתו. בלי שהייתי מסכים הוא לא היה יכול להגיע לאינטר בהשאלה". ונגר אף אמר שאין ודאות כי פודולסקי ימשיך לשחק גם בשנה הבאה באינטר. "הוא בהחלט יכול לחזור אלינו", אמר.

מנג'ר סטוק, מארק יוז, מכיר תודה לבעלים של הקבוצה, פיטר קואטס, שהיה מוכן לקחת סיכון ולהחזיר אותו לאימון אחרי שנכשל בק.פ.ר: "המוניטין שלי ספג מכה קשה בקבוצה הזאת. במשך שמונה חודשים אף מועדון לא פנה אלי למרות שהיו הרבה חילופי מאמנים עד שהגיעה משפחת קואטס ונתנה בי אמון", הוא אמר לקראת המשחק היום. 
  
לורן קוסיילני הודה שהחשש בקרב שחקני ארסנל הנוכחית שהם יהיו הראשונים שיפספסו את ליגת האלופות בסיום העונה אחרי 17 שנים רצופות: "אני ממש לא רוצה להיות כלול בחבורת השחקנים הזאת שתעשה היסטוריה שלילית ולא נעלה". האוהדים של ארסנל ישרקו בוז לריאן שואוקרוס שלפני ארבע שנים שבר את הקרסול של ארון ראמזי ומאז הוא מעין אויב הקבוצה מספר אחד.
  
יוז לא מאוהביו של ונגר, אבל אחרי שניצח אותו 2:3 באיצטדיון בריטניה תקפו את ונגר אוהדים של ארסנל מילולית וקראו לו להתפטר. יוז לא אהב את זה: "בכדורגל שלנו אין יותר אמצע. או שאתה בצמרת או בתחתית. תודה לאל שלא קרה לי דבר דומה ב-18 החודשים האחרונים שלי כאן, אבל אתה לא יכול שלא לחוש אמפתיה עבור מנג'ר כמו ונגר שנתן המון לארסנל ואז האוהדים מוחקים הכל במחי יד".