בגיל 38, פרנצ'סקו טוטי הספיק לעשות כבר כמעט הכל בכדורגל. היום, בעוד ערב במשרד מבחינתו, הוא הפך למלך שערי הדרבי של רומא בכל הזמנים כאשר החזיר את קבוצתו מפיגור 2:0 ל-2:2 מול לאציו, אבל את מה שהוא עשה אחר כך, עוד לא ראינו ממנו. החלוץ הוותיק שלף מכשיר סלולרי, צילם "סלפי" על הדשא ומיד המשיך כרגיל, כאילו מדובר באקט שגרתי ויומיומי.

צפו: אינטר גברה על גנואה 1:3
כל הכרטיסים לאירועי הספורט הכי חמים - רק באתר "LiveTickets"

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו
טוטי גנב את ההצגה, אבל הדרבי של רומא סיפק גם כדורגל נפלא. המחצית הראשונה הייתה הצגה של איש אחד, כאשר פליפה אנדרסון, אולי השחקן הכי לוהט היום באיטליה, מבשל למאורי בדקה ה-25 ותוך ארבע דקות מכפיל את התוצאה. רודי גרסיה ביצע חילוף כפול בהפסקה ולאציו כמו נעלמה מהמגרש. טוטי השווה בצמד, והמארחת לא הייתה רחוקה גם מהשלמת המהפך.
מהלך המשחק
דקה 25 – 0:1 ללאציו: פליפה אנדרסון העביר כדור נפלא למאורי, שלא התקשה לכבוש מקרוב. בישול שמיני העונה לברזילאי.
דקה 29 – 0:2 ללאציו: מאורי החזיר לאנדרסון טובה בבישול אדיר עם העקב, והברזילאי שלח טיל אדיר לרשת שהימם את המארחת.
דקה 48 – רומא מצמקת ל-2:1: סטרומן המחליף בעט כדור לרוחב השער, טוטי הבלתי נגמר דחק מקרוב פנימה והפך למלך השערים הבלעדי בכל הזמנים בתולדות הדרבי (שער עשירי).
דקה 59: מאורי כבר הכניע את דה סאנטיס בבעיטה מטווח קרוב, אבל נעצר בקורה ורומא נשמה לרווחה.
דקה 64 – רומא משווה ל-2:2: שער ענק של טוטי! הולבאס הרים כדור שעבר את כל ההגנה והקפטן הוותיק הגיע ראשון ובבעיטה אקרובטית מצא את הרשת. מיד אחרי השלמת הצמד, לקח טוטי את המכשיר הסלולרי והעלה סלפי לחשבון האינסטגרם.
דקה 89: קלוזה המחליף כמעט גנב את ההצגה לטוטי, אבל הבעיטה שלו נענתה בהצלה אדירה של דה סאנטיס.
הרכבים
רומא: דה סאנטיס, מייקון, הולבאס, אסטורי, מאנולאס, דה רוסי, נאינגולן (סטורטמן 46), פיאניץ', פלורנצי (לייאיץ' 46), טוטי, איטורבה (דסטרו 81).
לאציו: מארקטי, באסטה, ראדו, דה פריי (קבאנדה 76), סאנה, מאורי, ביגלייה, קאנדרבה, פארולו, פליפה אנדרסון (אונאזי 65), ג'ורג'ביץ' (קלוזה 66).