האם אלילת המזל נוטשת את אברם גרנט? זה התחיל במחלה של אסמואה ג'יאן שהשאירה אותו מחוץ להרכב גאנה, והמשיך היום בהפסד כואב, ממש בשניות הסיום של תוספת הזמן, 2:1 לסנגל, במשחק הפתיחה של "בית המוות" באליפות אפריקה.

גאנה פתחה מצוין, עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-14 מפנדל של אנדרה איו וכמעט הכפילה אותו כעבור שמונה דקות. אלא שככל שהדקות התקדמו, החבורה של גרנט הלכה ונעלמה מהמגרש והשוויון היה באוויר. גאנה לא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת במחצית השנייה, סנגל איימה שוב ושוב ומצאה את השוויון בדקה ה-58 מנגיחה של דיוף.
בזמן ש"הכוכבים השחורים" הלכו אחורה וקיוו כבר לשמוע את שריקת הסיום, סנגל הגיעה לאינספור הזדמנויות, אבל לא הייתה מספיק מדויקת. דווקא כשנראה היה שגרנט יוצא עם נקודה ממשחק הפתיחה, הגיע הרגע הגדול של מוסה סואו מפנרבחצ'ה, שממש עם הבאזר קבע 1:2 וסידר לסנגל 3 נקודות חשובות בבית.

מהלך המשחק
דקה 14 - 0:1 לגאנה: אצו הוכשל ברחבה על ידי השוער קונדול ואנדרה איו בעט את הפנדל פנימה.
דקה 22: החמצה גדולה לגאנה. ג'ורדן איו שלח את אצו לאחד על אחד, אבל הבעיטה שלו ממצב מצוין החמיצה את המסגרת.
דקה 33: הזדמנות אמיתית ראשונה לסנגל, וכמעט שער האליפות. מאמה דיוף התעופף למספרת וירטואוזית שהייתה בכיוון הנכון, אבל נהדפה על ידי ברימה.
דקה 58 - 1:1: השוויון היה באוויר ופחות מרבע שעה אחרי פתיחת המחצית השנייה הוא גם הגיע. דיוף נגח לקורה, הגיע ראשון גם לריבאונד ובנגיחה נוספת מצא את הרשת.
דקה 66: סנגל ממשיכה לתקוף ודיוף כמעט השלים את המהפך, אבל וולה שלו מתוך הרחבה טס מעל המשקוף.
דקה 90+4 – 1:2 לסנגל: כולם היו מוכנים כבר לשריקת הסיום, אבל ממש שניות לפני, סיים מוסה סואו מהלך קבוצתי יפה בבעיטה חדה לרשת והעניק לסנגל ניצחון ראשון על גאנה באליפויות אפריקה.
הרכבים
גאנה: ברימה, אפול, מנסה, בבא, אמארטיי, אוואל (אקוואה 83), ראביו, אגיימאנג-באדו, א. איו (אקאם 88), ג'. איו, אצו (מובראק 68).
סנגל: קונדול, קויאטה, סאניה, סווארה, ג'ילובודג'י (גסאמה 46), מ'בודג'י, דיופ, גיוה, באדג'י, נ'דוי (סואו 79), דיוף.