איזה פאדיחה. סוללת הכוכבים של מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לנצח את קיימברדיג' יונייטד מליג-2 ביניהם מפרידים 75 מקומות. המשחק הסתיים ב-0:0 ושחקניה הצנועים של קיימברידג' הרוויחו לעצמם ביושר משחק חוזר בתיאטרון החלומות.
'דיילי סטאר' לא ריחם על שחקני היונייטד ובעיקר לא על רדאמל פלקאו ופרסם תמונה שלו מריח משהו תחת הכותרת "סטינקר (מסריח)". העיתון כתב: "מוקדם יותר השנה יונייטד הודחה מגביע הליגה על ידי MK דונס ואתמול הקבוצה שעלתה לכר הדשא היתה שווה 276.7 מיליון ליש"ט והצליחה לבעוט רק כדור אחד לשער והיתה כל כך עלובה ששוער קיימברידג', כריס דאן, נזקק רק לעצירה אמיתית אחת מבעיה של פלקאו שמרוויח 280 אלף ליש"ט לשבוע.
ההישג של קיימברידג' כלכלי בעיקר. הקבוצה שבנויה משחקנים שהושאלו בלבד תקבל 1.7 מיליון ליש"ט מהרווח של המשחק החוזר באולד טראפורד. הסכום הזה גדול ב-100 אלף ליש"ט יותר ממה שהרוויחה בכל השנה שעברה. יונייטד עברה בסיבוב הקודם בקושי את יוביל, אבל לואיס ואן חאל היה מלא תירוצים: "כל דבר במשחק היה נגדנו. כר הדשא, השופט, האוהדים, הכל. ברור שזה מתסכל. עשינו אותם טעויות כמו נגד יוביל בסיבוב הקודם ונגד ק.פ.ר בליגה. אני כועס שוב. שיחקנו פחות או יותר באותו סטייל משחק כפי ששיחקנו במשחקים האלה במחצית הראשונה. בחצי השני היינו טובים יותר ואל תשכחו שלא הודחנו מהגביע".

המנג'ר ההולנדי הודה: "זה התואר הכי חשוב מבחינתנו כעת. לזכות בפרמיירליג הרבה יותר קשה. הגביע האנגלי הוא המטרה שלנו". מייקל קאריק אמר: "הגענו לכאן לנצח, אבל לא היינו בשיאנו. היו לנו כמה הזדמנויות ויכולנו לנצח, אבל תמיד קשה לנצח בגביע האנגלי. הפערים בין הליגות לא נחשבים. הם הגנו מצוין ברחבה ועשו לנו חיים קשים". ווין רוני וחואן מאטה קיבלו חופשה. 
השחקן הבכיר בקיימברידג' מרוויח 150 ליש"ט בשבוע, אבל המנג'ר ריצ'ארד מוני אמר: "קשה לבטא במילים עד כמה אנחנו מרגישים גאים. המועדון כאן די בהריסות ואנחנו לוקחים את כולם למשחק באולד טראפורד. אמרנו לעצמנו מה זה משנה מה יקרה העיקר שאנחנו הולכים לאולד טראפורד".