ריאל מדריד ניצחה אתמול את סביליה 1:2 בסנטיאגו ברנבאו ופתחה 4 נקודות הפרש על ברצלונה בטבלה, אבל לא הכל ורוד הבוקר בבירת ספרד. "הבלאנקוס" התבשרו שחאמס רודריגס, שנפצע בדקה ה-26, שבר את כף רגלו הימנית ועלול להזדקק לניתוח. הצפי הראשוני הוא שהשחקן ייעדר לפחות חודשיים, אבל רק היום יידעו בבירור מה חומרת הפציעה. רודריגס עזב אתמול את האיצטדיון על כיסא גלגלים.

גם סרחיו ראמוס נפצע ושניהם ייעדרו מהדרבי נגד אתלטיקו מדריד שיתקיים בשבת, כמו גם מרסלו שצבר אתמול כרטיס צהוב חמישי. לעומת זאת, כריסטיאנו רונאלדו יחזור לשחק אחרי שסיים לרצות את עונש ההשעיה שלו. אנצ'לוטי התייחס לחזרתו של רונאלדו: "ניצחנו שני משחקים בלעדיו, אבל זה חשוב שהוא חוזר, כי מדובר בשחקן הכי טוב שיש לנו". על הפציעות אמר: "איבדנו שני שחקנים חשובים, אבל אני לא מתכוון להתבכיין על כך. נאצ'ו שיחק טוב מאוד ואני תולה בו תקוות".
מאמן ריאל נאלץ להגן שוב על גארת' בייל, שספג שוב שריקות בוז בסנטיאגו ברנבאו. הוולשי החמיץ שער בטוח אחרי שהחליט לבעוט לבדו במקום למסור לקארים בנזמה שהיה בעמדה טובה יותר. "שוב פעם אתם שואלים אותי על בייל?", רטן האיטלקי, "הוא עשה ריצה מצוינת עם הכדור, הגיע לעמדה טובה ובעט. מה בדיוק אתם רוצים? אני לא יכול לדרוש ממנו יותר. הוא היה מסוכן כל פעם שהכדור היה אצלו".

אנצ'לוטי גם החמיא לחסה רודריגס שכבש והכריז ש"חסה של השנה שעברה חזר". השחקן, שחזר רק לאחרונה אחרי מספר חודשים של היעדרות, נשמע מאושר בסיום: "הייתי צריך שער כדי להגדיל את הביטחון שלי. האמת שלא הייתי מוכן להיכנס במקום חאמס שנפצע. הכל קרה כל כך מהר. מצפה לנו משחק קשה מאוד נגד אתלטיקו מדריד".