ה'סאן' חוזר היום ׁ(ראשון) לסיפורי שערוריות הסקס שלו ומגלה ששחקני מנצ'סטר יונייטד נחקרים על ידי המועדון בטענה שצילמו קלטת וידאו של חברם מהקבוצה עושה סקס בשירותים של מועדון לילה. 

הווידאו של השחקן וביצועיו עם בחורה בשנות העשרים עבר לפי העיתון בין שחקני הקבוצה. היא צולמה בקטע אינטימי על ידי אחד מכוכבי הקבוצה. לפי העיתון, דלת השירותים היתה סגורה, אבל הסרט צולם מתחת הדלת. אחד מהאנשים שהדליף את הסיפור קבע: "זו היתה התנהגות מגעילה של מי שצילם את הקטע. הנערה קלטה שמצלמים אותם מתחת". הנערה אמרה שהיא בכתה המון בגלל מה שקרה.
לדברי מקור בקבוצה, השחקנים צילמו את הקטע כבדיחה, אבל זה לא הצחיק את המעורבת. "היא חושבת שהווידאו הועבר בין השחקנים אחרי שמישהו הדליף אותו והיא לא תוכל לצאת יותר לאף מסיבה. היא רוצה שמישהו יגן עליה וחוששת לדימוי שלה. לדבריה היא והשחקן היו שיכורים". 

שחקן שיימצא מעורב במעשה יהיה בסכנה אפילו של הדחה מהקבוצה בגלל שלואיס ואן חאל ידוע לאורך הקריירה שלו כמנג'ר קשוח מאוד. גם סיר אלכס פרגוסון שעדיין נמצא בהנהלת המועדון אמר פעם: "שחקן שלא יכול יותר לנהוג לפי חוקי המשמעת במועדון - יהיה בחוץ".
  
חלק משחקני היונייטד בעבר כבר היה מעורבים בפרשיות כאלה. ווין רוני בגד באישתו עם שלוש בחורות כשזו היתה בהריון. ריאן גיגס בגד באחיו עם אישתו של האח. פטריס אברה בגד באישתו עם דוגמנית. אנטוניו ולנסיה שלח תמונות סלפי מגונות שלו לנשים.