'המשחק על הכרטיס לליגת האלופות' כינו זאת היום, והמנצחת הגדולה באיצטדיון סיינט מארי הייתה ליברפול שגברה על סאות'המפטון 0:2 ועשתה צעד גדול מבחינתה כדי לחזור למאבק על המקום הרביעי.
אלו נקודות מאוד יקרות עבור המרסיסיידרס, שקפצו למקום השישי בטבלה כשבמאזנם 45 נקודות לאחר 26 מחזורים, כאשר המדורגת הרביעית, מנצ'סטר יונייטד, עם יתרון של 2 נקודות בלבד על פני היריבה המושבעת. המארחת הערב, סאות'המפטון, מוצאת עצמה עדיין במקום החמישי עם 46 נקודות.
מאמן 'הקדושים', רונלד קומאן, שמח על כך ששבו לסגל אחרי פציעות שיין לונג ומורגן שניידרליין, ובצעד מעט מפתיע בחר שלא לפתוח בהרכב עם טאדיץ' ועם מאנה שנותרו על הספסל. בליברפול מנגד, ראחים סטרלינג חזר להרכב הפותח אחרי שנפצע ברגלו ומצא את הרשת בדקה ה-73 כדי לקבוע את תוצאת המשחק. דניאל סטארידג' עלה מהספסל וראה ממקום מושבו את קוטיניו כובש שער נדיר ביופיו כבר בדקה השלישית.

ליברפול במחזור הבא מארחת את מנצ'סטר סיטי למשחק צמרת מעניין במיוחד, שלושה ימים אחרי שתתארח באיסטנבול אצל בשיקטאש במסגרת 32 האחרונות בליגה האירופית.
ה'סאנדי מירור' פרסם היום שחלוצה הצעיר של ליברפול, ג'ורדן אייב, יקבל חוזה חדש אחרי שגילה יכולת טובה מאז חזר מהשאלה בדרבי קאונטי. השחקן שהוא ממוצא ניגרי מחוזר על ידי ההתאחדות הניגרית שרוצה כי הוא ישחק עבורה. אביו סיפר שהשחקן רצה להיות כוכב בליברפול כשהיה עוד תלמיד בית ספר וראה את ליברפול זוכה בצ'מפיונסליג ב-2005. 
מהלך משחק:
דקה 3, 0:1 לליברפול: מרקוביץ' מסר שמאלה לקוטיניו, שהניף את הרגל ובבעיטה אדירה מחוץ לרחבה (כ-30 מטר) הכניע את פורסטר. שער נפלא של הברזילאי.
דקה 4: אליה ההולנדי של המארחת החמיץ מקרוב.
דקה 32: ראחים סטרלינג הוכשל בבירור ברחבה, השופט התעלם.
דקה 44: מיניולה נגע ככל הנראה נגע בכדור בידו מחוץ לרחבה אחרי הקצפה של אליה, צוות השיפוט שוב התעלם.
דקה 45: לוברן נגע בידו ברחבה אחרי כדור קרן, שוב לא נשמעה שריקה מצד השופט.
דקה 73, 0:2 לליברפול: ראחים סטרלינג ניצל הרחקה רעה של הגנת המארחת ובבעיטה ששינתה מעט כיוון הכניע את פורסטר. 
הרכבים:
סאות'המפטון: פורסטר, קליין, יושידה, פונט, טרגט, ווניימה, וורד-פראוס (מאנה 57), דייויס (שניידרלין 46), דיורצ'יץ' (טאדיץ' 75), אליה, פלה
ליברפול: מינולה, צ'אן, שקרטל, לוברן, הנדרסון,