שש נקודות רצופות הביאו שערי הניצחון של יוסי בניון למכבי חיפה. אמנם הירוקים כבר לא יתחרו על תואר האליפות, אבל יהיו כנראה בפלייאוף העליון ויעשו את כל ההכנות לקראת העונה הבאה. והשער שהכריע הערב (ראשון) היה שער של נחישות. הקפטן הוותיק הסתער על כדור אבוד ובעט, שתי דקות לסיום המועד החוקי. הכדור פגע במגן של קריית שמונה ועם הרבה מזל תפס גובה ונכנס לרשת. 0:1 למכבי חיפה בקריית שמונה שעשה צדק עם שחקניו של מרקו בלבול.

המארחת המצויה במשבר - שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון וניצחון אחד בכל המסגרות (כולל גביע) בשמונה משחקים - חייבת ניצחון כדי לצמק את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב לנקודה אחת ולשמור על סיכוייה במאבק האליפות. מנגד ניצחון ירוק יעלה את שחקניו של מרקו בלבול למקום החמישי בטבלה ולמצב שיהיו תלויים רק בעצמם במאבק על מקום בפלייאוף העליון. כמובן שמעמדם של שתי הקבוצות ישתנה עם השלמת המחזור במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב ב"סמי עופר". 
מהלך המשחק

* עוד לפני המשחק חוללו אוהדי מכבי חיפה פרובקציה סרת טעם כשהעלו שלט "רפי, בהצלחה בכל אשר תלך". כזכור דהן, אז שחקן בני יהודה, שבר את רגלו אחרי תיקול של רובן ראיוס ממכבי חיפה ונאלץ לפרוש מכדורגל.
דקה  16 - התקפה מסוכנת ראשונה במשחק, בניון פרץ משמאל והכניס את הכדור לשכטר, אבל החלוץ לא השתלט עליו וההזדמנות ברחה.
דקה 28 -  גבאי פרץ ללא הפרעה באגף ימין ומסירת רוחב שלו מצאה את איתי שכטר לבדו מול חיימוב, אך מכחמישה מטרים לא הצליח למצוא את המסגרת בניסיון הבקעה בעקב.
דקה 40 -  דקה לאחר כניסתו, בעט רוצ'ט מ-16 מטרים, סטויקוביץ' השמיט ומיד השתלט.
דקה 43 -  מהלך התקפה מדהים של חיפה, סלאלום של בניון עם שכטר אבל עטר סיים אותו בבעיטה מ-10 מ' מעל השער.
דקה 47 - הרמה מימין מצאה את ראשו של רוג'רס קולה, שנגח לסמוך למסגרת.
דקה 62 - איזה החמצה של עטר, יותר גרועה מהראשונה. מתפרצת של חיפה, שכטר הכניס לעטר שמ-5 מ' לבד מול חיימוב בעט לחוץ. 
דקה 77 - הגבהה של עזאם למרכז הרחבה וקולה פספס בראש את המסגרת.
דקה 89, 0:1 לחיפה - עטר כבר איבד כדור במאבק עם מגיני קריית שמונה, בניון הסתער על הריבאונד ובעט דרך רגל של שחקן יריב והכדור עשה קשת דרך שחקן יריב.
הרכבים:
הפועל קריית שמונה: חיימוב, עזאם, פרננדס, צדק, דילמוני, בראון, פנקה (רוצ'ט 39), קהת, מזרחי, עאבד (צ'חנוביץ' 69) וקולה.
מכבי חיפה: סטויקוביץ', גבאי, פאס, דגני, טוואטחה, ידין, קמארה, בניון, עזרא (עידן ורד 87), עטר, שכטר (עמאשה 77).