הכדורגל האנגלי סבל השנה מהרבה השפלות, כמו הכישלון במונדיאל או ההדחה של הקבוצות בשמינית גמר גביעי אירופה. ההרגשה היא שהפרמייירליג בירידה, ולכן סיפור הסינדרלה של הארי קיין הדליק הבוקר את כל התקשורת האנגלית.

אתמול ניצחה נבחרת שלושת האריות את ליטא 0:4 ולמעשה הבטיחה את עלייתה ליורו 2016 גם אם לא תיאורטית, אז מעשית. הנבחרת של רוי הודג'סון השיגה אפילו ניצחון חמישי מחמישה משחקים ראשונים באליפות ורשמה שיא חדש, אבל קיין גנב את ההצגה. הוא נכנס כמחליף בפעם הראשונה כשחקן נבחרת אנגליה וכבש 79 שניות מהפתיחה בנגיעה השנייה שלו בכדור את שער הבכורה. אפילו ווין רוני נראה המום על הספסל. האם קם לאנגליה כוכב על חדש?
זה היה שערו ה-30 העונה בכל המסגרות (19 שערי ליגה) וביחד עם שערים בנבחרת הצעירה כבש העונה 35 שערים. מספרים שרק כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי מורגלים אליהם.

 קיין אמר בסיום: "זה חלום שהתגשם, התרגשתי מאוד לערוך את הבכורה ולהבקיע שער, זה מה שחלמתי עליו מאז שהייתי ילד, זה לילה שאני לא אשכח בחיים. סטרלינג היה טוב כל המשחק ונתן לי כדור מצוין שהצלחתי להכניס לשער ואני שמח על השלוש נקודות, אני רוצה לשחק בעוד משחקים ואני מקווה שאוכל להמשיך בכושר הנוכחי שלי".
"לשמוע קבלה פנים כזאת מהקהל בבכורה שלי היה מדהים וקשה לי לתאר כמה זה היה חשוב לי ולהחזיר להם עם שער. זה הלילה הכי יפה בחיי, והעיקר שלקחנו את שלוש הנקודות". ב'סאן' כבר כתבו בחיוך: "הוא 46 שערים מאחורי ווין רוני".
רוני עצמו היה השחקן שקיין החליף בדקה ה-70 אחרי שחלוץ מנצ'סטר יונייטד כבש את שערו ה-47  בנבחרת כבר בדקה ה-7 והוא רק שער אחד פחות מגארי ליניקר ושניים מבובי צ'רלטון שיאן השערים של הנבחרת.
קיין עשוי כעת לפתוח במשחק הידידות נגד איטליה ביום שלישי. קיין אמר: "זה תלוי רק בבוס, אבל אני כמובן מוכן ויהיו לנו כמה ימים להתאושש".
רוי הודג'סון אמר בסיום: "אנחנו כל כך מאושרים עבורו. זה יפה כשסיפורי סינדרלות מתגשמים. זה הגשם עבור הארי". גם רוני התרשם: "זה פנטסטי לעלות ולכבוש אחרי 80 שניות. זה דבר בלתי רגיל עבור הארי. אנחנו מאושרים ומקיים שיהיו עוד הרבה שערים שלו בנבחרת". על עצמו אמר רוני: "שמח שכבשתי ואלה היו שלוש נקודות גדלות".
 דני וולבק וראחים סטרלינג כבשו את שאר השערים. וולבק שכבש בעזרת כדור שפגע בגבו של טאדס קיאנסקס מהפועל חיפה טען שהשער שלו. הוא ספג פציעה בברכו וייבדק היום. חלוץ ליברפול עלה עם זריקה בבוהן רגלו ונפצע שוב בסיום.
הכותרות נעו בין "הארי יכול לעשות זאת" כשמשחק מילים על קיין ויכול באנגלית וה'דיילי מייל' סיפק את הכותרת היפה "הנסיך הארי". רוני וראחים סטרלינג קיבלו את הציון 8 הגבוה במשחק בעיתון. קיאנסקס מהפועל חיפה זכה לציון 5. בעיתונים אפילו לא הסכימו כמה נגיעות לקח לוולבק להבקיע. יש האומרים שניים, יש שלושה. בכל אופן 'דיילי מייל' סיכם זאת כך: "ההפתעה היחידה במשחק היתה שלקח לו שלוש נגיעות כדי להבקיע".