כלי התקשורת בבולגריה תוקפים היום (שני) את התנהגות אוהדי צסק"א סופיה לאחר האירוע האלים אתמול נגד שחקני מ.ס אשדוד לקראת סיומו של משחק ההכנה בין הצדדים.



נכתב בבולגריה שעל אף שנכחו סדרנים במקום, חוזהו של המועדון עם חברת האבטחה בוטל וזו הסיבה שהאוהדים, האולטראס שקרויים "החיות", יכלו להיכנס למגרש ללא הפרעה.



חלק מאוהדי צסק"א סופיה הגיבו להתנהגות "האולטראס" - ובעיקר יצאו במתקפה חריפה נגד מועדון ספורט אשדוד. אחד האוהדים כתב ברשת החברתית: "לא היתה כאן שום התנפלות גזענית נגד הישראלים. צסק"א סופיה חייבת להגן על הכשרונות שלה. השחקנים של אשדוד שיחקו באלימות רבה ונכנסו בשחקנים הצעירים שלנו. היינו חייבים לפלוש לכר הדשא לעצור אותם מלהרוס כשרונות שיכולים להכניס הרבה כסף לקופת המועדון. הישראלים רצו לשבור את הרגליים של השחקנים שלנו. מה רצו שנעשה?".



האוהדים מתכוונים בעיקר לבלם בן ה-17 פאבל גולבודוב ולשחקן הגנה נוסף, מילאן קיקרין בן ה-22. אחרים אמרו: "אנחנו זבל. אנחנו לא מסוגלים להילחם נגד קבוצות על כר הדשא אז הולכים להילחם במכות", כתב אוהד אחר שהוסיף: "הלוואי שיסגרו את הקבוצה הזבל הזאת". אוהד אחר כתב: "זה היה משחק כמו באפריקה. כרטיסים צהובים, אדומים, עבירות בלתי נסבלות".



עוד תגובה היתה: "במשחק ידידות כזה הכוונה היא לבחון שחקנים וטקטיקות ולא להגיע למגרש לחסל קריירה של שחקנים". יחד עם זאת היו אוהדים שתקפו את חבריהם על האלימות: "מה אתם מצפים מקבוצה עם אוהדים אלימים כמו שלנו?".



חשוב לציין כי בבולגריה לא דובר על כך שהפעולה נעשתה משנאת ישראל, גם לא על-ידי האוהדים עצמם.