ה"דיילי מירור" מירור' מדווח הבוקר (רביעי) שלואיס ואן חאל אילץ את פאריס סן ז'רמן לשלם 3 מיליון ליש"ט יותר ממה שסוכם על מכירת אנחל די מריה בגלל שהשחקן פרסם תמונה שלו באינסטגרם עם נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי בקטאר. ההולנדי זעם על כך שהמעבר טרם הושלם סופית והארגנטיני כבר התייחס לעצמו כשחקן פאריס סן ז'רמן.

בדיווח גורסים כי עדיין העסקה לא נסגרה למרות שדי מריה עבר בדיקות רפואיות. ואן חאל דורש 46 מיליון ליש"ט למרות שהעסקה היתה צריכה להיסגר על 43 מיליון ליש"ט. LVG טען שדי מריה קיבל אישור לדבר עם פ.ס.ז' אבל לא לטוס לדוחא שם עבר את הבדיקות הרפואיות. השחקן כבר נקנס ב-360 אלף ליש"ט בגלל שלא הצטרף למסע המשחקים של יונייטד במזרח הרחוק.
בתוך כך, די מריה עבר את הבדיקות הרפואיות בדוחא והצהיר שהוא רוצה לזכות עם פ.ס.ז' בליגת האלופות. הוא אמור לעבור לפ.ס.ז' שתשלם עבורו 44 מיליון ליש"ט (63 מיליון יורו).

בראיון לערוץ הקטארי Bein Sports אמר: "מה שאני יודע על פ.ס.ז' שהיא זכתה בכל התארים האפשריים בצרפת. זה מועדון חשוב מאוד ואני מתכוון להביא להם את המיטב שלי ולהתגבר על המכשול של רבע גמר ליגת האלופות אותו לא עברו עדיין".