צ'לסי הפסידה היום (שבת) 3:1 לאברטון, הפסדה השני ברצף והשלישי העונה. ואנחנו רק במחזור החמישי! כל זה ארבעה ימים בלבד לפני המפגש עם מכבי ת"א בליגת האלופות.
עוד לפני המשחק, הדגש היה על הגנת הבלוז. כל הקיץ חיזר ז'וזה מוריניו אחרי ג'ון סטונס, ואם זה נראה היה בזמנו יותר רצון, עכשיו מתברר שזה באמת הכרח. ההגנה של המיוחד ספגה בפעם החמישית ברצף שני שערים ומעלה, הפעם הראשונה שזה קורה להם מאז 2006, ובסך הכל ספגו 12 שערים העונה. זו רק הפעם השנייה אי פעם שמוריניו מפסיד שני משחקים ברצף כמנג'ר צ'לסי (הפעם הקודמת במאי 2006).
וצריך לתת קרדיט גם לטופיס. ובמיוחד, לסטיבן נייסמית'. הסקוטי עלה כמחליף בדקה התשיעית בעקבות פציעתו של מוחמד בשיץ'. חילוף שנכפה על רוברטו מרטינס, והוא רק יכול להגיד תודה. 13 דקות אחרי שנכנס לנייסמית' כבר היה צמד, הראשון בנגיחה אחרי מהלך יפה והשנייה מבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה.

נמניה מאטיץ' עוד גרם למעט דפיקות לב בגודיסון פארק בדקה ה-36 עם טיל אדיר לפינת השער, אבל אברטון הייתה עדיפה גם במחצית השנייה ונייסמית' - מי אם לא - סגר את הסיפור והשלים שלושער נהדר בדקה ה-83. ניצחון חמישי לאברטון על צ'לסי בשבעת משחקיהם האחרונים בגודיסון.
מוריניו בתחתית הטבלה עם 4 נקודות בלבד מ-15 אפשריות. את עונת 2007/08 התחילו צ'לסי והמיוחד עם 11 נקודות מ-18 אפשריות, ואז הגיע המפגש הביתי מול רוזנבורג בליגת האלופות שהסתיים בתיקו 1:1 וסימן את סיום דרכו של הפורטוגלי בלונדון. מי שהחליף אותו היה, כמובן אברם גרנט. ביום רביעי מכבי ת"א מגיעה לסטמפורד ברידג', הצהובים יחזירו את אברם לצ'לסי? דברים מוזרים מזה כבר קרו.
מהלך המשחק:
 דקה 9
בשיץ' נפצע וסטיבן נייסמית' עלה במקומו. על פניו לא אירוע משמעותי, אבל חכו ותראו למה הוא הוביל
דקה 17
0:1 אברטון: נייסמית' שמונה דקות אחרי זה שיתף פעולה עם גלאווי ונגח פנימה מקרוב אחרי מהלך קבוצתי יפה מאוד
דקה 19
בגוביץ' רושם שתי הצלות יפות. הראשונה מהנגיחה של קונה, השנייה מבעיטה של מקארתי מ-25 מטרים
 דקה 22
0:2 אברטון: איזה חילוף. נייסמית' בועט מ-20 מטרים כדור שטוח לפינה השמאלית, בגוביץ' מתמתח אבל לא מגיע. מדהים
 דקה 36
2:1: רגע רגע רגע. חשבנו שמוריניו בדרך להפסד שני ברצף בליגה, אבל נמניה מאטיץ' שיחרר בעיטה אדירה עם רגלו השמאלית מ-25 מטרים לפינה וצימק את התוצאה. ופתאום הכל פתוח
דקה 38
הזאר מלהטט ברחבה וכמעט וכובש, אבל הבעיטה נהדפה על ידי ההגנה. כדור הקרן מגיע לג'ון טרי שנוגח טוב, אבל גבוה. האלופה לוחצת
 דקה 58
לוקאקו פורץ לכיוון הרחבה ובועט על סף הרחבה חזק לפינה הקרובה, אבל בגוביץ' הודף. הכדור מגיע לטרי שמנסה לא לגעת, אבל נוגע, וחוזר לשוער. אברטון טוענת שמגיעה לה בעיטה חופשית ברחבה, השופט מתעלם
 דקה 68
נייסמית' מעביר ללוקאקו, הבלגי חודר לרחבה ובועט מ-14 מטרים חזק ושטוח אבל למרכז. בגוביץ' ממוקם טוב והודף
 דקה 83
1:3 אברטון: בארקלי זיהה תנועה טובה של נייסמית' והכניס לו כדור מצוין לרחבה. הסקוטי הסתובב ובעט שטוח בין הרגליים של בגוביץ' ופנימה