לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד, הבהיר כי הליגה האירופית חשובה לנוכח העובדה כי זכייה במפעל מקנה כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. לאחר שקבוצתו נכנעה בדנמרק 2:1 למידטיילנד בשבוע שעבר, הערב השדים האדומים השיגו את הנקמה על ההפסד המביך - אמנם נקלעו לפיגור שהדהים את האולד טראפורד, אך התעשתו במהרה ובסופו של דבר הביסו את האלופה הדנית 1:5 בדרך לשמינית גמר המפעל.

מחר (שישי, 14:00, ישיר בספורט1 וב-HD) יגלו השדים האדומים מי תהיה יריבתם בשלב 16 האחרונות במפעל - אבל למרות הניצחון המוחץ, בתיאטרון החלומות יודעים שיכולת כזו רחוקה מלהספיק.
השדים האדומים הופיעו למשחק ללא דויד דה חאה שנפצע בחימום בדנמרק, הקפטן וויין רוני ייעדר בשבועות הקרובים, וגם דרמיאן שנפצע בכתף השבוע, ג'ונס, ינוזאי, פלאיני, יאנג, שואו, ולנסיה ושוויינשטייגר טרם שבו לסגל. 

אם לא די בכך, ממש דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה ולאחר שוואן חאל הציב אותו בחוד, הצרפתי הצעיר אנטוני מרסיאל נפצע בחימום ובמקומו עלה מרקוס רשפורד בן ה-18 בהופעת בכורה. טרם ידועה חומרת פציעתו של הכוכב שהגיע הקיץ ממונאקו, אבל רשפורד נתן לוואן חאל חומר למחשבה עם צמד במשחקו הראשון אי פעם בבוגרים.
רשפורד זוכה לחיבוק מחבריו. איזו בכורה פנטסטית (Gettyimages)
בנוסף, ג'ו ריילי בן ה-19, ששיחק לראשונה השבוע ב-0:3 על שרוסברי בגביע האנגלי, ערך הופעת בכורה בהרכב והוחלף רק לקראת הסיום ואפשר למרקוס רוחו הארגנטיני לזכות לדקות ראשונות לאחר שהושבת תקופה ארוכה עקב פציעה.
בדקה ה-27 הדנים הצליחו להדהים את האולד טראפורד לאחר שסיסטו היתל בהגנת השדים וקבע יתרון מפתיע ושער חוץ יקר לדנים, אבל במהרה, כבר בדקה ה-32, רוחב של ממפיס הטעה את בודורוב שכבש שער עצמי.
חואן מאטה החמיץ פנדל עוד לפני המחצית, השדים האדומים נלחצו ורק בדקה ה-63 המהפך הושלם, כשרשפורד כבש מקרוב את הראשון שלו בקריירה. בדקה ה-75 הוא הוסיף את שערו השני, הררה הוסיף בפנדל וממפיס שהצטיין קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן, דקה לאחר שמידטיילנד נותרה ב-10 שחקנים.
הררה כובש מהנקודה הלבנה ורץ לחגוג (Gettyimages)
מהלך המשחק
מנצ'סטר יוניטד: סרחיו רומרו, גיז'רמו וארלה, מייקל קאריק, דיילי בלינד, ג'ו ריילי (רוחו 79), מורגן שניידרלין, אנדר הררה (פול 90), ג'סי לינגארד (פריירה 86), חואן מאטה, ממפיס דפאיי, מרקוס רשפורד.
מידטיילנד: מיקל אנדרסון, פיליפ נובאק, ניקולאי בודורוב, קיאן האנסן, אדנרה רומר, רילוואן חסן (קאדלץ 67), יאקוב פאולסן, טים ספארב, כריסטופר אולסון (פוסיץ' 79), פלונה סיסטו, מרקו אורנייה (אונואצ'ו 46). 
מהלך המשחק
 דקה 16
רשפורד הצעיר, שעלה להופעה ראשונה שלו במדי מנצ'סטר יוניטד במקום מרסיאל שנפצע בחימום והוצא מהסגל, חתך את הגנת מידטיילנד ובעט מכ-16 מטר כדור שאילץ את אנדרסן להתמתח ולהדוף לקרן.
 דקה 22
ההגנה הדנית הסתבכה במקום להרחיק כדור, כמעט איבדה במרכז הרחבה ורגל ששלח לינגארד שינתה את כיוון הכדור וכמעט הפתיעה את האורחת שמחזיקה מעמד.
 
 דקה 27
0:1 למידטיילנד! חילופי מסירות בין שחקני ההתקפה מצאו את סיסטו, שהיתל בהגנת השדים האדומים ובשמאל בעט לפינה הרחוקה ופנימה. יונייטד צריכה שני שערים בשביל לכפות הארכה.
 דקה 32
1:1: מאטה מסר שמאלה לממפיס, שחתך את ההגנה והעביר כדור רוחב שחדר לרשת אחרי שבודורוב שלח רגל וכבש לשערו שלו. 
 
 דקה 38
ערבובייה ברחבת הדנים, בסיומה מורגן שניידרלין כמעט כבש במספרת, אך פספס את המסגרת וראה את הכדור מתגלגל מרחק קטן מהקורה.
 דקה 39
הלחץ של יונייטד גובר. ממפיס ניסה לכבוש בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, אולם לא מצא את המסגרת.
 
 דקה 43
אנדר הררה הוכשל ברחבה וחואן מאטה קיבל הזדמנות להשלים מהפך. הספרדי בעט חלש ושטוח לפינה השמאלית, אנדרסון ירד היטב והדף כדי להשאיר את קבוצתו בעניינים.
 דקה 49
דפאיי פרץ משמאל, הרים נהדר ומצא את ראשו של הררה שכשבעה מטרים נגח החוצה. החמצה גדולה.
 
 דקה 63
1:2 ליונייטד! חואן מאטה העביר רוחב ומצא את רשפורד הצעיר, שמקרוב בעט חזק ופנימה וכבש בהופעת הבכורה שלו בשדים האדומים.
 דקה 75
1:3 ליוניטד! וארלה הגביה מימין, רשפורד מצא את עצמו לבד מול השוער ושוב גלגל מקרוב לרשת. צמד בהופעת הבכורה לילד בן ה-18.
 דקה 88
1:4: אנדר הררה התייצב על נקודת הפנדל אחרי שמאטה החמיץ במחצית הראשונה וכבש את הרביעי של קבוצתו בדרך לשמינית.
 
 דקה 89
רומר הותיר את האורחים בעשרה שחקנים. סיום עגום לדנים שהחזיקו מעמד זמן רב בתיאטרון החלומות.
 
 דקה 90
1:5! ממפיס, המצטיין במשחק, קינח עם השער האחרון לאחר שמכ-16 מטר בעט חזק ומדויק פנימה. יונייטד בשלב הבא.