סמואל אומטיטי חתם רשמית לחמש שנים בברצלונה, ששילמה 25 מיליון יורו לליון, כך הודיעה היום (שלישי) אלופת ספרד באופן רשמי. כעת, על פי דיווחים רבים באירופה, בארסה קרובה מאוד לצרף שחקן נוסף מנבחרת צרפת.



לוקה דין, מגנה השמאלי של פאריס סן ז'רמן, ממנה הושאל בעונה האחרונה לרומא, קרוב מאוד לחתימה בברצלונה, כך מדווח בספרד. דין בן ה-23, שיעלה לקטאלונים באזור 12 מיליון יורו, צפוי להתחרות עם ג'ורדי אלבה על עמדת המגן השמאלי בהרכב של לואיס אנריקה.



אם אכן יצטרף, דין יהיה הרכש השלישי של בארסה בקיץ זה אחרי דניס סוארס ואומטיטי. אגב, על פי דיווח ב"אס" הספרדי, כלל לא מדובר ב"אם" - באתר הנ"ל טוענים כי המגן הצרפתי יוצג כשחקנה החדש של בארסה כבר ביום חמישי.



בחזרה לאומטיטי. הבלם בן ה-22 יוכל להשתחרר מחוזהו בברצלונה תמורת 60 מיליון יורו, סכום שספק אם ירתיע מועדונים גדולים בעולם בעתיד. בליון הוא ערך את הופעת הבכורה כבר ב-2011 ומאז רשם 170 הופעות, וזכה עם הקבוצה בגביע הצרפתי ובסופר-קאפ המקומי.



אומטיטי שיחק גם במדי הנבחרת הצעירה של צרפת וזכה באליפות העולם עד גיל 20 שנערכה ב-2013. בנבחרת הבוגרת הוא רשם 3 הופעות, והמדהים הוא שכולן היו ביורו: 90 דקות מלאות מול איסלנד וגרמניה ו-120 דקות נוספות מול פורטוגל. ביום שישי יגיע אומטיטי לקאמפ נואו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יוצג הצרפתי עם מדיו החדשים.


שתף בפייסבוק שתף בטוויטר