זה היה באוויר וצפוי להפוך לרשמי ביום שישי: ניימאר וברצלונה סיכמו על חוזה חדש לחמש עונות חדשות, והם צפויים לחתום עליו ביום שישי. בכך הכוכב הברזילאי שם סוף לספקולציות על שחרורו, לאחר ששמו נקשר לאחרונה פעמים רבות לפאריס סן ז'רמן ואף מנצ'סטר יונייטד.

לפי הדיווחים, במסגרת חוזהו החדש, ניימאר ירוויח כ-16 מיליון יורו לשנה. סעיף השחרור החדש שלו צפוי לעמוד בשנה הראשונה על 200 מיליון יורו, לאחר מכן יעלה ל-222 מיליון יורו והחל מהשנה השלישית יתייצב על 250 מיליון יורו.
ניימאר הצטרף לברצלונה מסנטוס בקיץ 2013 בהעברה שדובר אודותיה רבות ועוד טרם נאמרה המילה האחרונה בעניינה. ב-149 הופעות במדי הבלאוגרנה הוא כבש לא פחות מ-90 שערים, ובישל 46 אחרים. בשלוש עונותיו במדי הקבוצה הוא זכה בשתי אליפויות, שני גביע המלך הספרדי, שני סופר קאפ ספרדי, הסופר קאפ האירופי, אליפות העולם לקבוצות והדובדבן שבקצפת: זכייה בליגת האלופות והתכבדות בשער הניצחון נגד יובנטוס.

במקביל, בארסה הודיעה גם על הארכת חוזהו של חבייר מסצ'ראנו, שיישאר בקמפ נואו עד 2019. הארגנטיני נחת בקטאלוניה ב-2010, והוא זכה במדיה בלא פחות מ-16 תארים, ביניהם שני תארי ליגת האלופות. לאחרונה היו שמועות שהוא מתכוון ללכת בדרכו של דני אלבס ולהצטרף ליובנטוס, אך הוא כאמור העדיף להבטיח את עתידו באלופת ספרד.
אחרי שתי ההחתמות, בברצלונה חושבים קדימה, ולפי הדיווחים מעוניינים להאריך גם את חוזהו של לואיס סוארס. אחרי שעתידו של הארגנטיני יובטח, בארסה תתמקד בהבטחת עתידם של מארק אנדראה טר שטגן, איבן רקיטיץ' ולסיום ליאו מסי.