למרות שפספסה ניצחון ברגע האחרון על האלופה גוואנגז'ו אברגרנדה, בסין מחמיאים לקבוצה של ערן זהבי גוואנגז'ו RF. סוכנות הידיעות "סוהו" השוותה את הקבוצה של דראגן סטויקוביץ' לזו של אלופת אנגליה בעונה שעברה: "גוונאגז'ו יכולה להיות הלסטר של סין העונה". הקבוצה של זהבי מובילה את הליגה אחרי המחזור הרביעי כאשר הגדולות, שהוציאו בקיץ מיליונים על חיזוק, רודפות אחריה.
"גוואנגז'ו אולי לא ניצחה ברגע האחרון, אבל ההופעה שלה הרשימה מאוד. אם במשחקים הראשונים זו הייתה קבוצה שלא כל כך שכנעה, הפעם היא הפגינה את המשחק הכי טוב שלה ועוד נגד האלופה".
הפרשנים במדינה אף השוו את סגנון המשחק של גוואנגז'ו RF לסטייל המשחק של ארסנל האנגלית. "אומנם הקבוצה של ערן זהבי לובשת כחול כמו לסטר, אבל סגנון המשחק שלה קרוב יותר לזה של ארסנל המשחקת כדורגל עם צירופים ולא של לסטר המתבססת על מתפרצות. כפי שידוע לכולם ונגר אימן את נאגויה גראמפוס היפנית לפני שהגיע לארסנל וסטויקוביץ' (מאמן הקבוצה) ששיחק תחתיו למד ממנו את שיטת המשחק המתבססת על מסירות קצרות. גוואנגז'ו הפתיעה את הקבוצות העשירות בסגנון הכדורגל השוטף שלה".

גם המחמאות לערן זהבי לא חסרות. נכתב שהאפקט שלו על הקבוצה הרבה יותר גדול מאשר של אוסקר, קרלוס טבס ופלה האיטלקי על קבוצותיהם ועל כך שרנאטיניו ואורסו מוסיפים המון לקבוצה. גם ההגנה כבר לא נאיבית כל כך. באתר אחר נכתב: "זהבי הצהיר כשהגיע לסין שהוא נולד עבור משחקי דרבי, אבל למרות שדבריו נשמעו שחצניים מסתבר שהוא אכן סיפור הצלחה בדרבי וכובש בכל משחק מול קבוצה בעלת עוצמה ותקציב גדולים בהרבה מאלה של גוואנגז'ו. היכולת שלו פחות טובה עד כה העונה, אבל הוא כבש פנדל חשוב".