דורטמונד מתקשה להתאושש משלושת הפיצוצים אמש כשהחלה את דרכה לעבר האצטדיון. משחק רבע הגמר מול מונאקו נדחה וישוחק הערב (19:45, שעון ישראל), אבל במועדון חוששים למצבו של הבלם מארק ברטרה שנפצע כתוצאה מהפיצוצים.



בדורטמונד חוששים שהבלם גמר את העונה, ולפי ה"בילד" הוא סובל משבר בזרועו ומרסיסים של זכוכית שנכנסו לגופו. בלם ברצלונה לשעבר כבר נותח הלילה ולטענת הצוות הרפואי מדובר בפציעה לא קלה כלל.



מי שסיפר על האירוע היה חברו לקבוצה, השוער רומן בורקי שישב לידו באוטובוס: "האוטובוס בדיוק נכנס לרחוב הראשי והיה פיצוץ חזק. אחרי הפיצוץ כולנו נשכבנו על רצפת האוטובוס. כולנו בהלם, אבל המשטרה הגיעה מהר לזירת הפיגוע". שוטר אחד נפצע אף הוא בפיגוע לאחר שחלף לידו באופנוע.



משטרת גרמניה עד כה לא מנדבת במידע ועד כה מסרה שמדובר בשלושה מטענים רציניים, לא כאלו שהוכנה במעבדה ביתית, וכי הפצצות הוסתרו ליד חניון מכוניות. בגרמניה נטען אף כי נמצא מכתב מטעם האחראים לאותם פיצוצים, אבל לא נמסר דבר מעבר לכך.



נשיאי פיפ"א ג'יאני איפנטיניו ואופ"א אלכסנדר צ'פרין גינו את ההתקפה על האוטובוס של דורטמונד. צ'פרין אמר שהוא מודאג מההתקפה ושיבח את ההחלטה לדחות את המשחק להיום. "אנחנו צריכים קודם לדואג לבטחונם של האוהדים והשחקנים".



נשיא פיפ"א הוסיף: "נמשיך לעקוב אחרי חקירת המשטרה ואחרי ההתאוששות של בארטרה. המחשבות שלנו עם דורטמונד".