לפני שלושה שבועות, כשהפועל אשקלון העפילה לסיבוב ח', ביקש יובל נעים, המאמן שלה, לקבל בהגרלה את בית"ר ירושלים. כעת כשקיבל מה שרצה מנסים נעים ושחקניו, מוליכי ליגה א' דרום, להשלים את המלאכה ולהעפיל לשמינית הגמר על חשבון האורחים מליגת העל. אחרי 3:3 בתום 120 דקות, התיצבו השחקנים לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

בבית"ר מתייחסים ברצינות רבה למפעל ועלו בהרכבם החזק ביותר, בניגוד לכמה קבוצות ליגת על אחרות ששיחקו אתמול ושלשום נגד קבוצות מליגה נמוכה. "חשוב שנפנים שבגביע אין עניין של הבדלי ליגות", הבהיר המאמן מנחם קורצקי.

 

באשקלון משחקים שחקני ליגת על רבים בעברם ובראשם ליאור אסולין, ברוך דגו ואקס בית"ר ירושלים אלירן דנין. "ניתן לבית"ר את הכבוד הראוי לה, אבל עם הקהל שלנו ובמגרש שלנו הכל יכול להיות", אמרו באשקלון לפני המשחק..

 

מהלך המשחק:

7000 צופים הגיעו למשחק באשקלון, שנערך תחת גשם שוטף.

דקה 23: הזדמנות גדולה לאשקליון, כאשר ליאור אסולין יכול היה לכבוש מול קליימן, אך השוער הבית"רי היה במקום.
 
 
דקה 26, 0:1 לאשקלון: ספק הכשלה ברחבה על ידי אצילי שספג צהוב, אלי חכמון הורה על הנקודה הלבנה ושי רביבו דייק משם. המארחת ליתרון.
 
 
דקה 38, 1:1: קריאף שלח את מאטובץ',שמתוך הרחבה, כבש בקלות.
 
 
דקה 45: הזדמנות טובה לאשקלון, כשליאור אסולין מצא עצמו מול קליימן. השוער קלט.
 
 
דקה 52, 1:2 לבית"ר ירושלים: כדור חופשי,פריירה בעט היטב מ-17 מטרים לרשת.
 
 
דקה 78, 2:2: דנין הגביה כדור טוב, אסולין נגח פנימה את שער השוויון.
 

דקה 108, 2:3 לאשקלון: ברוך דגו התקדם עם הכדור ובעט מזווית אלכסונית מ-25 מטרים לפינה הקרובה. קליימן נכנע, אך ייתכן ויכול היה לעצור. לקהל המקומי זה לא שינה והטירוף חגג.

 

דקה 113, 3:3: שלומי אזולאי בעט מתוך הרחבה, הכדור פגע במגן אשקלון והטעה את בן שנן. 3:3 סופר דרמטי במשחק הטוב ביותר בינתיים במפעל

 

פנדלים:

 

קלאודמיר מבית"ר בעט, בן שנן הדף.

 

בן חמו מאשקלון כבש.

 

הרכבים:

 

הפועל אשקלון: גליל בן שנן, יאיר אזולאי, חיים איצרין, טל מכלוף, אלירן דנין, קובי בן חמו, ברוך דגו, שי רביבו, אוהד אדלשטיין, ירדן אבוחצירא, ליאור אסולין.

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, אופיר קריאף, חנן ממן, עומר אצילי, תומר סוויסה, איציק כהן.