אחרי מרתון שנמשך מהבוקר הצליחה מכבי נתניה לאשר בבקרה התקציבית את חוזהו של רוני לוי. המאמן הוא זה שחילץ את קבוצתו החדשה מהסבך כשהסכים לכך שמענק ההישארות בליגה שלו, בסכום של 100 אלף שקל, יינתן לו רק בתקציב של העונה הבאה וכך לא נזקקה נתניה לגייס סכום דומה בערבויות לבקרה. אחרי שאושר יוכל לוי לעמוד הערב (19:15, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) על הקווים ולהדריך את קבוצתו במשחק בדוחא מול בני סכנין. 

ממש לפני היציאה למשחק בסכנין, ארע עימות מכוער סמוך למתחם האימונים בין אריאל הרוש שוער הקבוצה לאחד האוהדים שנכח במקום. העימות הגיע לטונים גבוהים ואותו אוהד לטענת נוכחים במקום, ניסה לפרוץ לאוטובוס הקבוצה על מנת לפגוע בהרוש, אך נבלם וכעת נשקלת נגדו הגשת תלונה במשטרה. "חבל שדווקא כשנוצרה אווירה חיובית מאוד באה התקרית הזאת שהחזירה אותנו למציאות הקשה", אמר שחקן בקבוצה שנכח באירוע.
מאז מונה לתפקידו באמצע השבוע שעבר קיים לוי שיחות אישיות עם שחקניו ובעיקר עם הקפטן ערן לוי והחלוץ הניגרי לארי קאיודה אותם, עודד ותמך בהם כשחקנים המובילים של הקבוצה. מהמשחק הערב ייעדרו הפצועים דיא סבע ועמית בן שושן. בקבוצה עושים מאמצים גדולים למצוא פיתרון שישאיר בסופו של דבר את השוער אריאל הרוש בקבוצה. 

לוי עדיין מתלבט איזה הרכב לעלות איתו למשחק מול סכנין כאשר השיקול המרכזי הוא האם להתחיל את המשחק בצורה שמרנית יותר, עם 3 קשרים אחוריים, או אולי לשחק פתוח יותר עם שני שחקני כנף משמעותיים. במקרה הראשון יהיה זה עומר צלישר שיכלל בין ה-11 שיפתחו במשחק, ובאפשרות השניה צלישר, שחוזר מפציעה, ימתין להזדמנות שלו מהספסל ועומר פרץ, שבעצמו חזר מפציעה ארוכה לפני כשבועיים, יתופקד בכנף הימנית וערן לוי יוסט לכנף השמאלית.
המארחת שעפה מהגביע אחרי שנוצחה מול מכבי נתניה תנסה להתאושש. המאמן, אלי כהן, קיים שיחות אישיות עם שחקניו והסביר כי המשימה החשובה של המועדון היא להגיע לפלייאוף העליון. ראשי הקבוצה הבטיחו למאמן לנסות לחזק את הקבוצה כששני המועמדים הבולטים להגיע בחלון ההעברות הם מוחמד כליבאת וקוסטדין האזורוב. השוער מוחמד קנדיל ממשיך בטיפולים בפציעתו ובין הקורות ימשיך רן קדוש.
הרכבים משוערים
בני סכנין: רן קדוש, עלי עות'מן, אברהם פאס, עלאא אבו סלח, מוחמד זבידאת, מיחה מבליה, חאלד חליילה, חמד גנאים, פירס מוגרבי, איסמעיל רייאן, מוחמד גאדיר.
מכבי נתניה: אריאל הרוש, אייאד אבו עביד, עידו לוי,כריסטיאן סרגאי, שמעון הרוש, גבי ג'ורג'ו, רומריו פירס, עומר פרץ, רן רול, ערן לוי, לארי קאיודה.