"אם נמשיך ככה, נחזור למקום ה-1"

למרות ה-1:1 עם סכנין, ברק בכר אופטימי: "אני מרגיש שהקבוצה חוזרת לעצמה"

מאת: מערכת ספורט2   צילומים: חמד אלמקת

 

 

אחרי 16 מחזורים בפסגת הטבלה, נפלה היום עירוני קריית שמונה למקום השני אחרי תיקו 1:1 ביתי מאכזב מול בני סכנין. מחזיקת הגביע שיחקה דקות ארוכות בחיסרון מספרי לאחר הרחקה מיותרת של אדריאן רוצ'ט, אבל גם כאשר האורחים ירדו לעשרה שחקנים, לא הצליחו למצוא את השער.

 

 

"זה מאכזב בסך הכל", אמר ברק בכר בסיום, "הצגנו מחצית ראשונה מהטובות שלנו העונה והיינו צריכים להגדיל את התוצאה כי היינו במומנטום גדול. גם בעשרה שחקנים עמדנו יפה ויצאנו קדימה, אבל ספגנו גול מאכזב. החבר'ה נתנו הכל, אני לא יכול לבוא אליהם בטענות".

 

למרות איבוד הנקודות והירידה למקום השני, מאמן ק"ש אופטימי מאוד: "אני מרגיש שהקבוצה חוזרת לעצמה מבחינת יכולת. במחצית השנייה כבר היה משחק של בלאגן, אבל עדיין היינו יותר טובים. חסר לנו קצת מזל בסוף. כשהחבר'ה נותנים הכל, אני לא יכול לבוא בטענות. מחכה לנו שבוע קשה ואין לנו זמן להתאבל. אנחנו ממשיכים קדימה. החזקנו במקום הראשון הרבה זמן, אבל אם נמשיך ככה נחזור אליו".

 

 

על המשחק באמצע השבוע בשמינית גמר גביע המדינה: "קיבלנו הגרלה לא פשוטה בגביע מול מכבי חיפה. תהיה חגיגה מול איצטדיון מלא בסמי עופר. אם נמשיך ביכולת שהצגנו היום, אני מאמין שנעבור".

 

"אני מרוצה מהנקודה", אמר אלי כהן בסיום, "במחצית השנייה הסתגרנו, אבל היינו יכולים לעקוץ ולנצח את המשחק. הראנו הרבה הקרבה ונחישות, אחרי הפסד מאוד כואב למכבי נתניה. אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים ואני מקווה שהנקודה הזו תיתן לנו את הביטחון שאנחנו צריכים להמשך הדרך. אני מקווה שנוכל לצרף 2-3 שחקנים שיוכלו לשדרג אותנו".