אחרי התיקו 3:3 אתמול (ראשון) מול מכבי נתניה ואובדן הנקודות שהובילו לצמצום הפער של קרית שמונה בצמרת לשתי נקודות, במכבי ת"א מעבירים לא מעט ביקורת כלפי המאמן, פאקו אייסטראן.



עם פרסום ההרכב, השחקנים וחלק מאנשי הצוות המקצועי הופתעו מהשינויים שביצע המאמן. ערן זהבי שהופתע מסיפסולו ואף אמר זאת בסיום המשחק לא היה היחיד שלא הבין את פשר ההחלטה של המאמן שבנוסף לכוכב, סיפסל גם את איתן טיבי היציב, עומרי בן הרוש ונוסא איגייבור.
 

"ההחלטות של פאקו לפעמים לא מובנות ואתמול גם פגעו בנו" אמר שחקן במועדון והוסיף: "רוטציה ומנוחה לשחקנים זה לגיטימי כשיש עומס אבל כשאנחנו רוצים להגדיל את הפער מקרית שמונה בצמרת, לעשות ארבעה שינויים קריטיים בהרכב כשטיבי לא פותח והוא השחקן הכי יציב שלנו בהגנה השנה דווקא מול קאיודה, ולהעלות את גרסיה שנמצא בתקופה פחות טובה, זה לקחת סיכון גדול מדי".

עוד הוסיף השחקן: "חשבנו שאולי זהבי לא פותח בגלל החשש שיספוג צהוב חמישי אחרת איזה היגיון יש לא לפתוח עם השחקן הכי טוב וחשוב שלנו? בסוף עוד אמר פאקו שזה לא קשור לצהובים אז למה זה היה טוב? עם ערן נראינו טוב יותר, והשינויים האלה, גם אם היינו מנצחים, עדיין היו מוזרים, אבל הם רק קיבלו חותמת עוד יותר מרגיזה וחבל".
 
 "באימונים תורגלו דברים שונים לחלוטין, לא יכול להיות ששחקן אחד (קאיודה) יקרקס קבוצה שלמה. כשההרכב אינו ברור עד לרגע האחרון, השחקנים על הספסל נראים כבויים, רק שלא נשלם על כך בגביע ובליגה נגד הפועל קריית שמונה".
 
 גורם המקורב לקבוצה אמר: "נראה כי פאקו אייסטראן מהמר על משרתו בקריית שלום. הוא לא מבין כי הוא חוצה את הגבול בהחלטות שמקוממות עליו את האוהדים ואת שחקני הקבוצה הבכירים".
 
 על המשחק אמר שחקן אחר: "זה היה משחק מטורף. נתניה הוכיחה שיש לה איכויות וגם מאמן עם טביעת אצבע. לא מעט בטח נהנו מהמשחק, אבל אנחנו הלכנו מאוכזבים הביתה".