במהלך חלון ההעברות שהסתיים לפני כעשרה ימים למדנו שמהלכים דרמטיים תופסים תאוצה ברגע האחרון. כך הושלמה עסקת גילי ורמוט, כמו גם המהלכים של הרגע האחרון להעברתם של אנתוני וואקמה ואופיר מרציאנו להפועל באר שבע, שעמדה לוותר על השוער אוסטין אג'ידה.
בימים האחרונים פועלים גורמים המקורבים לאג'ידה, לחלוץ מכבי נתניה, לארי קאיודה ולחלוץ הפועל רעננה, אנתוני וואקמה, לעניין את מכבי תל אביב בשלושת השחקנים לשנה הבאה. הכוונה היא להגיע כבר בזמן הקרוב להסכם מכירה סגור לקראת סיום העונה בקיץ.
נושא השוער הניגרי הוא הפשוט ביותר מהסיבה שהוא מסיים את חוזהו אצל אלונה ברקת בחודש מאי ואינו מוכן לחתום על חוזה חדש, מהלך שכמעט והוביל את החתמתו של אופיר מרציאנו במקביל לזו של אנתוני וואקמה.

בעניינו של לארי קאיודה, בשל הלחץ הכלכלי בו מצויה נתניה היא גם מבקשת להגיע כבר עכשיו להסכם מכירת החלוץ. הסכום המדובר נע בסביבות חצי מיליון יורו בלבד, כאשר אותם גורמים גם פנו בנושא לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר.
נושא מכבי ת"א ואג'ידה הוא המעניין ביותר, בשל הכוונה העתידית להיפרד בסיום העונה מחואן קולינאס הספרדי ובמקביל לרצון המובן של גורמים במועדון לתת את אפודת השוער הראשון לברק לוי הצעיר.
המנג'ר הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, ממתין ואינו סוגר שום מהלך לעונה הבאה מהסיבה שגם הוא ממתין לבעלים מיץ' גולדהאר בנושא עתידו והחתימה כן או לא על חוזה המשך לשנתיים נוספות.