ום מצוין היה אתמול למועדון ריאל מדריד. קבוצת הכדורסל זכתה בגביע וקבוצת הכדורגל ניצחה 0:2 באלצ'ה, באיצטדיון מרטינס ואלרו, והגדילה בפסגה את הפער מברצלונה לארבע נקודות.

 

  • צפו בעימון בין בופון לרויס
  • היכן צריך לשחק לבנדובסקי?
  • "סטוק סיטי קשוחה יותר מברצלונה"

 

נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, לא הגיע לאלצ'ה והעדיף להיות נוכח בגמר הכדורסל. העיתון 'אס' שילב את שני האירועים עם שער תחת הכותרת: "מדריד השמחה".

 

 

כמו בכדורסל, גם בכדורגל הכל הלך חלק לריאל מדריד אתמול, למרות שהם ירדו להפסקת המחצית בתוצאת 0:0. הניצחון אמנם היה הסולידי יחסית, אולם שחקני ריאל מדריד וגם מאמנה הצליחו לקבוע שיאים חדשים והישגים אישיים מצוינים.

 

כריסטיאנו רונאלדו כבש שער ראשון אחרי שלושה מחזורים בזכות נגיחה עוצמתית וקטע רצף של 340 דקות ללא שער ליגה. הפורטוגלי למעשה מנע שיא שלילי שלו של ארבעה משחקי ליגה ללא כיבוש בספרד.

 

אחרי השער שכבש רונאלדו, הוא הפך לכובש השלישי בכל הזמנים של ריאל מדריד אחרי ראול (323) ואלפרדו די סטפנו (305). רונאלדו שלישי עם 290. רונאלדו כבש כבר 29 שערי ליגה העונה, מתוכם חמש בנגיחות. במהלך המשחק רונאלדו החמיץ שער נוסף אחרי מסירה מושלמת של גארת' בייל.

 

 

שיא נוסף שייך לאיקר קסיאס, השוער שרשם הופעה 500 והפך לשיאן הניצחונות בליגה בכל הזמנים של שחקני ריאל מדריד עם 328 ניצחונות. הוא הפך לשחקן השני בהיסטוריה של הבלאנקוס עם מספר המשחקים הכי גדול בליגה, כמו מאנולו סאנצ'יס שחקן העבר, כאשר רשם את משחקו ה-710 בכל המסגרות במדי ריאל מדריד. רק ראול מקדים אותם עם 741 משחקים בכל המסגרות (לפי הסטטיסטיקה שפרסם ה'מארקה').

 

קסיאס התראיין אחרי המשחק לרשת 'קאנאל פלוס' ואמר: "אני אסיר תודה שאני במדריד. זה לא דבר קל או מובן מאליו להגיע ל-500 משחקים. במועדון אחר היה לי אולי קשה יותר, אבל אני מצפה לשחק יותר". על ראול, השחקן הבא שמחזיק בשיא, אמר: "יש לו המון שיאים וזה לא יהיה קל לעבור אותו. אנסה להגיע אליו לאט לאט".

 

'סן-איקר' התייחס גם לעובדה שריאל מדריד התאוששה לאחר התבוסה לאתלטיקו מדריד בדרבי (4:1): "אנחנו חוזרים לכושר. חלפו מאז שבועיים וזה הרבה זמן בכדורגל. לפני כן הייתה ביקורת רבה נגדנו, אבל עכשיו הדברים יותר שקטים. הביקורת עלינו תמיד קשה, כי זו ריאל מדריד. אחרי התקר בוויסנטה קלדרון אנחנו עכשיו במקום בו רצינו להיות. זה די נורמלי שיש עליות או ירידות- חבל שאנחנו מחוץ לגביע המלך, אבל יש לנו את האלופות והמשחק הבא בליגה נגד ויאריאל".

 

 

איסקו זכה למחיאות כפיים על הבישול וקסיאס החמיא לו: "הוא השחקן הכי חשוב לעתיד של ריאל מדריד, אבל הוא צריך להתרכז במשחקו כי המון מחמאות יכולות רק להחליש שחקנים".

 

המאמן, קרלו אנצ'לוטי, חגג את משחקו ה-100 כמאמן ריאל מדריד ורשם ניצחון 78- שיא חדש ששבר את שיאו של ז'וזה מוריניו. הוא כעת המנג'ר המצליח ביותר בתולדות ריאל מדריד ב-100 המשחקים הראשונים על הקווים. הישג נוסף רשם קארים בנזמה שהבקיע מול כל אחת מ-19 הקבוצות המשחקות ב'לה ליגה' כיום. בנזמה ואיסקו קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר - 3 לבבות בעיתון 'אס'.