מכבי חיפה גברה הערב (שני) על מכבי נתניה 1:2 ושמרה על סיכוי לעלות לפלייאוף העליון. האורחת עלתה ליתרון משער של ערן לוי, אך אלירן עטר ויוסי בניון השלימו מהפך ונתנו סוף סוף לאוהדים הירוקים סיבות לחייך. מיד לאחר שער היתרון, פרץ קפטן הירוקים בבכיוסיפק את הרגע המרגש של המשחק ואולי של העונה כולה. לאחר אינספור החמצות, פציעות ועונה מתסכלת, כל הרגשות התפרצו ברגע ספורטיבי נהדר.

 

 

"הרגשתי טוב במשחק והייתי מעורב במחצית השנייה", אמר יוסי בניון בסיום, "אחרי שמגיעה הזדמנות ואתה מחמיץ, ועוד הזדמנות, אתה כבר אומר לעצמך שאולי זה לא ייכנס. ברגע שזה נכנס, זו התפרצות רגשות. אני שמח על השער ובעיקר על הניצחון".

 

הקפטן הכחיש שהדמעות קשורות לביקורות נגדו לאחרונה: "אין קשר, כבר אמרתי מה שאני חושב. זו זכותו של כל אחד לבקר, אני מנסה לעשות את שלי על הצד הטוב ביותר. היום זה הלך יותר טוב. הפכנו את המשחק ליותר קשה במחצית הראשונה, למרות שאני חושב שהיינו טובים יותר לאורך כל המשחק. הראנו אופי, חזרנו מפיגור ועכשיו ננוח עד השבוע הבא".

 

 

על הסיכויים לעלות לפלייאוף העליון: "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, אבל נהנה יום-יומיים מהמשחק הזה. נשאר לנו משחק מול אחת הקבוצות הטובות בליגה, יהיה קשה בקריית שמונה אבל בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".

 

על פרץ הרגשות בסיום: "זה חלק מהמשחק, לאורך השנים אני מביא הרבה רגש למשחק, לטוב ולרע. אתה עושה מה שאתה מרגיש באותו רגע. הרגשתי שאני טוב וחד עם הכדור וכבר חשבתי שזה לא יקרה, אבל כשהכדור נכנס הרגשות מתפרצים. במיוחד כשאני מסתכל על אשתי והילדים, שחיכו כבר הרבה זמן שאבקיע. הילד שלי כבר אומר לי הרבה זמן 'אבא, היום תבקיע גול'. הקהל תמיד מעודד ונותן הרגשה הכי טובה בעולם".

 

 

 

 

"התחלנו את המשחק טוב, אבל לא היה לנו מספיק מחץ במחצית הראשונה", סיכם מרקו בלבול בסיום, "עלינו עם הרבה מאוד אנרגיות במחצית השנייה והבקענו שערים מאוד יפים. ניצחנו בצדק".

 

על פרץ הרגשות של בניון: "אני חושב שמאז שאני במועדון, יוסי עובד קשה מאוד באימונים ומחוץ להם. הקבוצה חשובה לו ואיכפת לו מאוד. ראינו את זה היום בכל פעולה על המגרש. גם במשחקים הקודמים זה היה ככה, פשוט הכדורים לא נכנסו לו. אני שמח שהוא ואלירן עטר משתפים פעולה טוב ביחד".