ביום רביעי הקרוב צפוי אלי גוטמן לקיים יום אימונים נוסף לנבחרת ישראל כהכנה של הסגל המקומי לצמד המשחקים מול וויילס ובלגיה. מבין הזימונים החדשים הפתיע גוטמן, לאחר שספג ביקורות רבה, כשזימן את אלירן עטר לסגל. עוד הפתעה של המאמן הלאומי היא זימונו של אביחי ידין ממכבי חיפה.



למרות הזימון של עטר, איתי שכטר נותר בסגל של גוטמן, כמו גם אליניב ברדה, טל בן חיים ומוחמד גאדיר. שאר הסגל המקומי נותר ללא שינוי.



ברביעי ב-12:00 צפויה הנבחרת לקיים בנוסף לאימון גם אסיפת הכנה לקראת המשחק מול וויילס ובסוף השבוע אמור גוטמן לפרסם את הסגל הרחב והסופי שיכלול גם את הליגיונרים לקראת המפגשים ב-28 וב-31 במרץ.



הסגל המלא



שוערים: אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד), אריאל הרוש (מכבי נתניה), גיא חיימוב (הפועל ק"ש)



הגנה: שרן ייני (מכבי ת"א), עומרי בן הרוש (מכבי ת"א), איתן טיבי (מכבי ת"א), טאלב טוואטחה (מכבי חיפה), אוראל דגני (מכבי חיפה), אייל משומר (מכבי חיפה), אופיר דודזאדה (הפועל ב"ש), אלי דסה (בית"ר ירושלים), שיר צדק (הפועל ק"ש), עודד אלקיים (הפועל ק"ש),



קישור: רועי קהת (הפועל ק"ש), ערן זהבי (מכבי ת"א), גילי ורמוט (מכבי ת"א), אביחי ידין (מכבי חיפה), מאור בוזגלו (הפועל ב"ש),



התקפה: אלירן עטר (מכבי חיפה), איתי שכטר (מכבי חיפה), אליניב ברדה (הפועל ב"ש), טל בן חיים (מכבי ת"א), מוחמד גאדיר (בני סכנין)