מנצ'סטר סיטי הולכת ומתדרדרת בעונה הכי גרועה שלה מאז נרכשה על ידי הבעלים מאבו דאבי ואתמול (שני) רשמה עוד הפסד מביך, רביעי ברציפות בחוץ בכל המסגרות, לקריסטל פאלאס בלונדון 2:1.


סיטי מרוחקת 7 נקודות מליברפול במקום החמישי, ותשחק בדרבי בסוף השבוע נגד מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. הפסד נוסף עלול לסכן גם את הכרטיס לליגת האלופות ממנה הודחה. סביר להניח שהמנג'ר, מנואל פלגריני, לא ימשיך בעונה הבאה אחרי שנה גרועה ביותר באיתיחד.
  
סיטי ניצחה רק חמישה משחקי ליגה ב-2015 למרות שלל הכוכבים שלה. היא מדורגת רק במקום ה-8 בטבלה דמיונית מאז ה-1 בינואר 2015 עם 18 נקודות לעומת הראשונה ארסנל שצברה מאז 30 נקודות. 

הצ'יליאני נשמע הזוי מעט כשאמר שהוא לא חושש מפיטורין: "אני אף פעם לא חושש לג'וב שלי. יכול להיות שיש לנו עונה קשה, אבל אתה אף פעם לא חושש מדברים כאלה", אמר. אוהדי הסיטי חשבו אחרת ושרו לפלגריני: "יפטרו אותך מחר בבוקר".
  
המנג'ר אפילו טען הוא מרוצה מההופעה של הסיטי, אבל לא מזו של השופט: "שיחקנו טוב מאוד. החזקנו בכדור, שלטנו, היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש והייתי מרוצה מאוד ממשחקנו, אבל היה לנו מזל רע והשער הראשון שלהם לא היה חוקי. אני לא רוצה לנתח את ההחלטות של השופט למרות שהיה נבדל בשער והיה מגיע לנו פנדל, והשופט עשה טעויות, אבל תמיד באים בטענות לשופט כשמפסידים. במקרה זה השיפוט לא היה טוב עבורנו, אבל גם היו לנו הזדמנויות לכפר על כך ולכבוש. אני בטוח שאם נשחק ככה, נוכל לנצח את 7 המשחקים עד לסיום".

נתון סטטיסטי מדהים של "מיסטר צ'יפס" אומר שסיטי לא הצליחה לנצח משחק בו פיגרה במחצית במשחק חוץ במשך 86 משחקים ו-20 שנה, כך שפלגריני לא אשם כנראה בקללה הזאת. 

סיטי עשויה לספוג עונש אחרי שג'ייסון פונצ'און שכבש את השער השני הופגז בחפצים שנזרקו עליו מאוהדי הסיטיזנס ובין היתר קופסת ממתקים מפלסטיק. החפץ נמסר לשופט מייקל אוליבר וההתאחדות עשויה לפתוח בחקירה ולהעניש את הסיטי. נראה שהניצחון גרם לכך שבפאלאס לא עשו מזה עניין. המנג'ר, אלן פארדיו, שמאז הגיע הרים את הקבוצה למקום ה-11 בליגה כרגע אמר: "פנצ'און לא אמר לי כלום על האירוע ולא התלונן".