עזיבתו של הקפטן שרן ייני בתום העונה לוויטסה ארנהיים ההולנדית, לא הפתיעה איש במכבי תל אביב. ראשי המועדון, מרטין ביין וג'ורדי קרויף, היו מעורבים במהלך ואפשרו לייני לקבל את ההחלטה הנכונה מבחינתו.

בתוכנית העבודה לעונה הבאה נלקחה בחשבון האפשרות שסוכני שחקנים בארץ ובאירופה מחפשים קבוצות גם לערן זהבי וטל בן חיים, אלא שני שחקנים נוספים שבמכבי תל אביב יודעים על כוונה מצדם לצאת מקריית שלום לאירופה הם שחקני ההגנה, עומרי בן הרוש ואיתן טיבי.
במועדון מודעים לכך שבמספר משחקים של מכבי תל אביב הגיעו סקאוטים מאוקראינה ומבלגיה כדי לעקוב אחרי טיבי ובן הרוש, ואפשר שבקרוב מאוד תתקבל עליהם הצעה ממועדון אירופי.

בבן הרוש מגלה עניין קבוצת דינמו קייב ששלחה נציג בכיר שלה ולראות את המגן בפעולה. לא מן הנמנע כי נציג מטעם האוקראינים יגיע פעם נוספת לצפות בבן הרוש, ובין הצדדים עשויות להתקיים שיחות ראשוניות בסיום העונה.
במכבי תל אביב ממתינים לתשובה של המנג'ר ג'ורדי קרויף להצעה שקיבל מהבעלים מיץ' גולדהאר לקראת העונה הבאה, שעיקרה הרצון של הבעלים להביא את המועדון לשלב הבתים בליגת האלופות אם הקבוצה תזכה בתואר אליפות שלישי ברציפות.