בכיר החלוצים שעומדים לרשותו של המאמן ברק בכר בעירוני קריית שמונה, שמעון אבוחצירה, לא יוכל ליטול חלק הערב במשחק מול מכבי חיפה, שינעל את המחזור ה-31 בפלייאוף העליון (20:30, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) .

אבוחצירה, שנרכש על ידי מכבי חיפה מקריית שמונה בתחילת העונה שעברה, הושאל לפני כשלושה חודשים לקבוצה הצפונית ואמור לחזור לירוקים מיד בתום העונה. בהסכם ההשאלה נכתב סעיף שאוסר על החלוץ לשחק נגד החיפאים. "בלי קשר לעובדה שאני מעורב ישירות בעניין המושאלים, הדעה שלי היא חד משמעית בנושא זה - שאסור שדבר כזה יקרה", אמר בשבוע שעבר אבוחצירה, שלבש את מדי מכבי חיפה ב-29 משחקי ליגה, שבהם כבש שלושה שערים בלבד. "נראה לך הגיוני שבתקופה הכי חשובה של העונה אשב ביציע?" שאל החלוץ והשיב בעצמו: "שחקן כדורגל צריך לשחק. זה טוב בשבילו, זה טוב בשביל הקבוצה שהשאילה אותו וטוב בשביל הקבוצה ששאלה אותו".
בהיעדרם של אבוחצירה ודוד מנגה הפצוע, אחמד עאבד פותח בחוד. קריית שמונה תחסר גם את הקשר וובה בראון, שהורחק במשחק הליגה בשבוע שעבר מול הפועל ב"ש (2:2) ואת מקומו תופס אופיר מזרחי. למרכז ההגנה של קריית שמונה שב הבלם שיר צדק שלא שיחק בבאר שבע בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. החזרה של צדק תשלח את דין מימוני אל ספסל המחליפים.

משומר בהרכב אחרי שלושה חודשים
גם מכבי חיפה לא תתייצב למשחק בהרכב החזק ביותר שלה. פציעתו של המגן הימני אלעד גבאי, אקס קריית שמונה, החזירה להרכב את אייל משומר, שלא שיחק מאז הפסד החוץ להפועל רעננה (1:0) באמצע חודש ינואר. משומר, שההדחה מהרכב החיפאים גרמה להדחתו גם מהרכב הנבחרת הלאומית, יישחק בפעם ה-210 במדי מכבי חיפה בליגה.
המפגש האחרון בין חיפה לקריית שמונה הסתיים עם חגיגה חיפאית גדולה בזכות שער הניצחון שכבש יוסי בניון בדקה ה-88, שהביא את הירוקים לפלייאוף העליון. עכשיו המטרה היא כבר המקום הרביעי, שעשוי להעניק כרטיס כניסה לליגה האירופית.
הבלם אוראל דגני, שישחק במרכז ההגנה יחד עם אברהם פאס, אמר לקראת המפגש: "זהו משחק לא קל מול קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו באים במטרה לנצח. הקהל הנפלא שלנו מגיע למשחקים בכמויות אדירות השנה ואנחנו צריכים אותו גם בקריית שמונה - זה עוזר לנו המון". הערכה היא שכ-4,000 צופים יגיעו לאצטדיון.
המשחק יהווה עוד סוג של מבחן למאמן מרקו בלבול, שעדיין לא ברור אם יישאר בקבוצה. ניצחון והגעה למשחקי הליגה האירופית בוודאי יקדמו אותו לתפקיד.
הרכבים:
קריית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דלמוני, מינדאוגס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, רוג'רס קולה.
מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אברהם פאס, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, אביחי ידין, מדו קמארה, יוסי בניון, עידן ורד, איתי שכטר, אלירן עטר.